Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jauhantaa.

2 posters

 :: Off-game :: Kahvitupa

Sivu 3 / 13 Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Seuraava

Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Jilli Su 1 Huhti - 16:20

Katselen elokuvasarjaa, joka aikanaan innoitti minut kirjoittamaan Hell vs. Heavenia. Ja edelleen se on vaan niin hyvä. Kun se vain sais mut potkittua jatkamaan kirjoittamista.
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Vierailija Su 1 Huhti - 16:55

Mikä elokuvasarja mahtaa olla kyseessä?

Mulla on lievää burnouttia havaittavissa XD Ei tosin pelaamiseen, mutta noin yleisesti on taas vähän liikaa tavaraa lautasella.

Onneks ehdittiin olla koirien kanssa sen verran pitkään auringossa, että sain greyneidistä ja sakemanniherrasta upeita juoksukuvia. Etenkin toi pikimusta greyhound narttu näyttää jumalaiselta juostessaan täpöä. Niitä on ihan kiva vaan kattella ja naatiskella.





Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Jilli Su 1 Huhti - 17:05

Underworld. Olin ihan täpinöissäni kun sain kyseisen sarjan neljännen elokuvan käsiini kuukausi sitten.

Mä tiedän, että mulla on ens viikolla niin kauhea stressi, että luultavasti revin kurkkuja auki kotona (joo, en niitä vihanneksia) ja olen poikki kuollut kun pääsen kotiin. Onneksi pääsiäisloman jälkeen alkaa aivan mahtava jakso koulussa: sabloonitöitä, mukailua, piirrustusta ja maalausta, sekä kattojen koristemaalausta!
Mukailua odotan eniten vaikka olen kurssin kertaalleen käynyt. : P
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Jilli Su 1 Huhti - 17:09

Itseasiassa (putootte penkeiltänne kun kuulette tämän) Hell vs. Heaven syntyi Underworldin ekan elokuvan ja Ronja ryövärintytär kirjan yhteisvaikutuksesta. Ja tähän on tultu, eikä ole edes kauheen pitkää matkaa kuljettu. Alkuperäinen idea on säilynyt alusta asti.
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Vierailija Su 1 Huhti - 18:11

Underworldin ekan leffan soundtrack oli muuten ihan pirun kova. CD, jota kuuntelen edelleen melko usein. Ekasta ja tokasta leffasta diggasin hirveesti, seuraavia en ole nähnyt.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Jilli Su 1 Huhti - 18:18

Kolmas ja neljäskin leffa on kovia. Yksi niistä harvoista leffasarjoista, joka ei paskene edetessään. Odotan innolla viidettä elokuvaa.
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Vierailija Su 1 Huhti - 20:27

Buhaha, Blade TV sarja edition. Tää on yllättävän hyvä, vaikka onkin jotenkin paska. Hankala selittää. Teknisesti ei kovinkaan kiehtova, mutta mutta...


Hei, onks Hell vs Heavenin maailmassa ihmissusia? O_O

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Jilli Su 1 Huhti - 20:33

Ei. En ole susityttö, vaikka olen kyllä miljoonia kertoja miettinyt haluanko sotkea ne karvaturrit tähän peliin.

Toinen mitä olen miettinyt on noituus. Haluaisin kovasti oikeita noitia tähän peliin, mutta suoraan sanottuna en uskalla lisätä kumpaakaan "rotua" tähän systeemiin. Nimen omaan uskalla.
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Vierailija Su 1 Huhti - 21:02

Mä tykkään ihmisusista sillon kun ne ei ole "cooleja". Hankala selittää, mutta mun päässä vampyyrit on aina olleet semmosia viileän cooleja ja sit taas ihmissudet on raivoavia eläimiä. Enemmän semmosia viettiensä varassa meneviä. Parhaat ihmissusitarinat on niitä, joissa ne ei pysty hallitsemaan muodonmuutoksiaan (ennen kun ovat tyyliin yber vanhoja tai jotenkin syntyneet ihmissusiksi muuttumisen sijaan)ja välttämättä edes tiedä olevansa ihmissusia. Tai ainakaan muista, mitä on sillon tehneet.

Noidatkin on siistejä. Tosin niissäkään ei ole mitään järkeä, jos se noituus on semmosta et kuka tahansa pystyy oppimaan sen. Mä diggaan esim. Supernatural sarjan noidista, jossa se noituus on semmonen kaksteränen miekka.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Jilli Su 1 Huhti - 21:22

Pitää katsella ja tunnustella. Ehkä se tämänkin tädin mieli muuttuu jonain päivänä.

Joo, ei noituus saa olla semmoista, että kuka tahansa oppii siihen. Ihmissusista en ole oikeastaan koskaan välittänyt.
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Vierailija Su 1 Huhti - 21:52

Anna vain minulle vapaat kädet keksiä Williamille hassuja temppuja, kun sillä on se historia jo olemassa. Äkkiäkös tänne vähän noituutta lisätään. Twisted Evil

Noituuden varjopuoli on tietenkin se, että sen voimatasoja on vampyyrejäkin vaikeampi tasapainottaa. PJ:n johtamissa peleissä se ei tietenkään ole läheskään samanlainen ongelma kuin vapaamuotoisissa peleissä.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Vierailija Su 1 Huhti - 21:54

Musta esim Supernaturalin mustassa noituudessa oli hienoa se, että e oli osittain peräisin demoneilta, jotka sallivat ihmisille tietynlaisia voimia palkkioksi... No, mitä ne nyt ikinä siitä hyötyikään. Noidat myivät sieluna jne jne. Ja se demoni sit saatto vaan päättää et vetää kyseisen noidan palasiksi, jos rupes ärsyttämään Twisted Evil

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Vierailija Su 1 Huhti - 21:55

Äh. Pitäisiköhän tuo Supernatural jossakin välissä katsoa. Very Happy

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Vierailija Su 1 Huhti - 21:59

Ekat neljä tuotantokautta on vitun kovia. Sen jälkeen se meni lekkeriks Sad Neljännen tuotantokauden vika jakso olis ollut ihan törkeän kova loppu sarjalle, mutta kai ne päätti jatkaa sitä kun se on niin suosittu.


Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Jilli Su 1 Huhti - 22:17

Itse en ole vielä katsonut neljättä kautta pidemmälle, mutta olen totaallisen rakastunut sarjaan ainakin tähän mennessä. Tosin minua pelottaa mitä viidennellä kaudella tapahtuu. Sarja on ollut tähän mennessä niin loistava, että alamäki saattaa olla jyrkempi kuin pudotus meiän parvekkeelta alas.
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Vierailija Su 1 Huhti - 22:46

Rupesin just miettimään, että viideskin tais vielä olla hyvä. Muistelin väärin miten pitkälle ne ehti neljännessä. Viidennessä tarina pysyy vielä kasassa ja siinä on se kerrassaan mahtava päätösjakso.

Koko sarja ois voinu loppua siihen ja se ois ollu täydellinen. Kuudes ja seitsemäs alkaa jo olemaan jokseenkin...väkisin väännettyä. Se juoni ei ole enää niin intensiivinen.

JOS mä nyt muistan noi kaudet oikein. En viitti tehä mitään juonipaljastuksia, koska se on tylsää jos ei ole kattonut niitä.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Jilli Ma 2 Huhti - 13:53

No niin, nyt toi noituus juttu jäi kummittelemaan mun mieleen ja mieitin, miten noidat tässä pelissä toimisi.
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Vierailija Ma 2 Huhti - 16:12

You go girl

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Vierailija Ma 2 Huhti - 16:16

Nyt kummittelee noituus kyllä täälläkin. Lettutaikinani muistuttaa erehdyttävästi noitakattilaa: se haisee hassulta, se kuplii hassusti ja se päästää pelottavaa ääntä, kun sitä sekoittaa. Tällaista tänään. Very Happy

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Jilli Ma 2 Huhti - 16:17

Totesin jo Shakurille, että pienen pää menee rikki tällaisesta miettimisestä. Toisaalta noidat ja ihmissudet saattais lisätä kiinnostusta peliin, mutta menisikö systeemi jotenkin perseelleen. Oon viimein tyytyväinen pelin ideaan ja vampyyrien hallintoon yms. kun saan sen kirjotettua valmiiksi ja saadaan päivitettyä sivut niin voisin keskittyä vaan pelaamiseen.

Mut kyl muakin kiehtois laajentaa Hell vs. Heavenin maailmaa....
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Jilli Ma 2 Huhti - 16:18

Infinitum kirjoitti:Nyt kummittelee noituus kyllä täälläkin. Lettutaikinani muistuttaa erehdyttävästi noitakattilaa: se haisee hassulta, se kuplii hassusti ja se päästää pelottavaa ääntä, kun sitä sekoittaa. Tällaista tänään. Very Happy


Miks mua on aina pelottanu kun sä olet keittiössä? Tosin tuotokset on kaukana siitä alkuperäisestä tilanteesta.
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Vierailija Ma 2 Huhti - 16:20

Jilli kirjoitti:
Infinitum kirjoitti:Nyt kummittelee noituus kyllä täälläkin. Lettutaikinani muistuttaa erehdyttävästi noitakattilaa: se haisee hassulta, se kuplii hassusti ja se päästää pelottavaa ääntä, kun sitä sekoittaa. Tällaista tänään. Very Happy


Miks mua on aina pelottanu kun sä olet keittiössä? Tosin tuotokset on kaukana siitä alkuperäisestä tilanteesta.
Jaa'a. En kai vain näytä ihmiseltä, jolla voisi olla mitään hyvää mielessä kauhan varressa. Very Happy

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Jilli Ma 2 Huhti - 16:23

Infinitum kirjoitti:
Jilli kirjoitti:
Infinitum kirjoitti:Nyt kummittelee noituus kyllä täälläkin. Lettutaikinani muistuttaa erehdyttävästi noitakattilaa: se haisee hassulta, se kuplii hassusti ja se päästää pelottavaa ääntä, kun sitä sekoittaa. Tällaista tänään. Very Happy


Miks mua on aina pelottanu kun sä olet keittiössä? Tosin tuotokset on kaukana siitä alkuperäisestä tilanteesta.
Jaa'a. En kai vain näytä ihmiseltä, jolla voisi olla mitään hyvää mielessä kauhan varressa. Very Happy
Kauhan tai veitsen... Eiköhän ne sun kanssa määriteltäisi kumpikin murha-aseiksi.
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Jilli Ma 2 Huhti - 16:25

*rupesi sitten lukemaan noituutta ja ihmissusia käsitteleviä juttuja netistä*
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Vierailija Ma 2 Huhti - 16:33

Ei muuten kannata pitäytyä pelkästään varsinaisessa noituudessa. Kannattaa tarkastaa myös ideoita magiasta (eng. magick, kyllä se on K), shamanismista, kaaosmagiasta (chaos magic) ja miksei spiritismistä. Noista magick ja chaos magic ovat modernempia sovelluksia, joista voi olla enemmän iloa nyky/scifipelissä kuin klassisesta luonnonoituudesta. Niissä on kaikissa vähän omat käsityksensä siitä miten magia oikeastaan toimii.

Niin ja jos haluaa oikeaa historiaa ottaa mukaan, niin tarkasta Cornelius Agrippa (keskiaika), John Dee (keskiaika), Aleister Crowley (nykyaika) ja A. O. (Austin Osman) Spare (nykyaika).

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Jauhantaa. - Sivu 3 Empty Vs: Jauhantaa.

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 13 Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Seuraava

Takaisin alkuun


 :: Off-game :: Kahvitupa

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa