Jauhantaa.
2 posters
Sivu 12 / 13 • 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13
Vs: Jauhantaa.
Jaa-a, voi olla tuo tottakin. Tänään on kotona ollut siivouspäivä, joten sen takia kotona olen ollut.. Niin ja sanoinhan siinä viestissä et tuun sunnuntain taas koneelle.. Mulla jatkuu ny koulu huomisesta lähtien, syysloma meni aivan liian nopeesti :/
Tuohon ongelmaan en osaa auttaa. Tosin mäkin siivosin mun pikkuveljen huoneen ja imuroin ihan vapaaehtoisesti :DD (Tosin veljelle oli semmone kuponkin, joka oikeutti siivoomiseen). Mullekin tapahtuu sillee, silloin jotenkin on vaa niin ahkera fiilis. Ei sitä oikeen osaa selittää.. Tosta aikuistumisesta en tiiä, sillä itsehän olen keskenkasvuinen ;DD
Tuohon ongelmaan en osaa auttaa. Tosin mäkin siivosin mun pikkuveljen huoneen ja imuroin ihan vapaaehtoisesti :DD (Tosin veljelle oli semmone kuponkin, joka oikeutti siivoomiseen). Mullekin tapahtuu sillee, silloin jotenkin on vaa niin ahkera fiilis. Ei sitä oikeen osaa selittää.. Tosta aikuistumisesta en tiiä, sillä itsehän olen keskenkasvuinen ;DD
Vierailija- Vierailija
Perhana, anna tänne Ei saa kiusata..
*tuijottaa koiranpentuilmeellä*
*tuijottaa koiranpentuilmeellä*
Vierailija- Vierailija
Vähän voi kiusata.
Mä olen vain muutaman tuotantokauden jäljessä. Tällä hetkellä seuraan taivaallista veljesriitaa. Kauheen söpöä.
Mä olen vain muutaman tuotantokauden jäljessä. Tällä hetkellä seuraan taivaallista veljesriitaa. Kauheen söpöä.
No joo.. Ite kun melkee rakastaa suklaata, niin, että jos joku melkee puhuukin siitä, tulee himo..
Aika jees, itekki pari kolme jaksoa nähny.. Mutta en varsinaisesti seuraa.. Vaikka ihan hyvä se mun mielestä onkin.
Aika jees, itekki pari kolme jaksoa nähny.. Mutta en varsinaisesti seuraa.. Vaikka ihan hyvä se mun mielestä onkin.
Vierailija- Vierailija
Humh, päätin itsekin tunkeutua tähän iloiseen joukkoon. Ei kyllä ole tullut pelattua ikuisuuksiin, joten taidot ovat hyvinkin ruosteessa.
Vierailija- Vierailija
Taisi mennä osoite hukkaan, mutta nyt kun se löytyi, niin täällä näyttää olevan kuollutta.. Voi olla, että olen tietenkin väärässä.
Vierailija- Vierailija
Täällä on kuollutta koska mun ainoa toimiva systeemi, jolla pääsen nettiin, on kännykässä. Mulla ei ole mielenkiintoa näpytellä vuoroja samaan tapaan kuin tekstareita. Vähän menisi ehkä hermo, kaikilta. Tilanteen pitäisi kuitenkin muuttua pian ja sitten voin kaivaa taas ruoskan komerosta.
Minäkin olen huomannut, että kuollutta on.. Mutta nytpä tiedän siihen syyn. Mutta minua ei tarvitse ainakaa ruveta ruoskimaan (ainakaa toivottavasti en ole antanut sellaiselle aihetta..)
Vierailija- Vierailija
Täällä ollaan taas!! Tosin taidan päästä kunnolla koneelle vasta maanantaina, kun oon töissä koko viikonlopun.
Mutta olen silti takaisin. Jee!!
Mutta olen silti takaisin. Jee!!
Mitä, mitä... Onkos meillä uusi rekisteröitynyt käyttäjä? Tervetuloa mukaan. Täällä sana on vapaa ja minulta voi kysyä mitä tahansa mieleen tulee. =)
wuuuaaaa! KYLLÄ ME HENKIIN TÄÄ VIELÄ SAADAA!! ò.ó
(laiskana en lukenut kaikkia viestejä :3)
hei vaan kaikille ihmisille o/
(laiskana en lukenut kaikkia viestejä :3)
hei vaan kaikille ihmisille o/
Vierailija- Vierailija
Joo, pakko se on myöntää, että tää peli taisi käydä kuoleman porteilla pyörähtämässä, mutta nyt harrastetaan sitten tehokasta elvytystä. Joten älkää sitten yhtään nyrpistelkö nenäänne siellä kun tulen tökkimään teihin aktiivisuutta aina silloin tällöin.
Ei tietenkää D: pitäähän hyvänkuuloinen peli saada jälleen henkiin heräämään! ó.ó yritän itse ainakin vastailla peliin heti kun vain saan inspin kuntoon! ^^'
Vierailija- Vierailija
Hallelujah! Mun pitkä viikonloppu alkoi nyt! Ihanaa kun ei tarvitse miettiä töitä tai koulua kokonaiseen kolmeen päivään!!
Hoooh mulla on normipitune viikonloppu :3 mutta ihanaa ku on vapaata
Vierailija- Vierailija
Sivu 12 / 13 • 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa