Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

U R So Fucked

 :: Muuta :: New York

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

U R So Fucked - Sivu 2 Empty Vs: U R So Fucked

Viesti  Vierailija Ke 20 Kesä - 19:20

"Roger, roger. Tuon kultapojusi mukana." Torch painoi Lokia seinään vasten samalla kun tuo meinasi riehua kunnes päästi tuon. "Raivaa sinä tie L, minä kannan pakettia.." Hän osoitti peukalollaan tajutonta ja sidottua vampyyria joka lepäsi tuon hartialla. "Emme voi mennä pääovesta joten tarvitsemme kujan puoleisen seinän johon sitten teen reiän." Torch kohenteli vaatteitaan ja kallisti päätään kuunnellen rytmikästä juoksua.

"Taisivat katsoa valvonta kameroita ennen kuin valitsivat iskujoukon tuo kuulostaa aika eliitiltä, ei jäädä tuleen makaamaan kaksi vastaan kolmekymmentä on liian riskialtista." Torch katsoi Lokia.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

U R So Fucked - Sivu 2 Empty Vs: U R So Fucked

Viesti  Shakur Ke 20 Kesä - 19:47

Loki riuhtoi ja riehui Torchin otteessa kunnes pääsi irti. "Kusipää! Mun selkä on paskana, älykääpiö!", Loki ärjyi ja rähjäsi, suoristaen riekaleista huppariaan yllään, tuhahtaen ärtyneenä.
"Raivaa sinä tie..nännännää..", Loki imitoi kimeällä äänellä poistuen huoneesta edellä.

Hän lähti rivakasti suuntaamaan askelista pois päin, vaikka blondilla ei ollutkaan mitään havaintoa siitä, minne oikein oli menossa. Loki vain suuntasi kauemmas lähestyvistä askelista, etsien katseellaa kujalle vievää ikkunaa.
Shakur
Shakur

Viestien lukumäärä : 3795
Join date : 26.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

U R So Fucked - Sivu 2 Empty Vs: U R So Fucked

Viesti  Vierailija Ke 20 Kesä - 20:52

Torch kuunteli Lokin valittamista kunnes meni. "Anteeksi, pitikö minun välittää? Anna mennä sotilas ja tee tehtäväsi." Torch nykäisi palopommin vyöltään ja heitti sen käytävään joka oli suorin tie pääovelta ja sen jälkeen lähti Lokin perään.

Että hän vihasi kakaroita, hulluja kakaroita etenkin.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

U R So Fucked - Sivu 2 Empty Vs: U R So Fucked

Viesti  Shakur Ke 20 Kesä - 23:23

Putkipommin kilahdus sai kylmät väreet blondin niskaan. "Oi, pitääks sun aina viljellä noita?!", Loki sähähti kääntäen katseensa itseään seuraavaan Torchiin. Hän ei voinut sietää epäsuoraa tappamista. Jos joku täytyi tapaa, se kuului tehdä omin käsin.

Ajatus sai mielipuolen virnistämään. Hän muisti vieläkin kuinka oli tuntenut upseerin nahan ja jänteiden repeävän aseidensa alla. Ah, se oli ollut nautinto.
Shakur
Shakur

Viestien lukumäärä : 3795
Join date : 26.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

U R So Fucked - Sivu 2 Empty Vs: U R So Fucked

Viesti  Vierailija Ke 20 Kesä - 23:26

Torch vain vilkaisi Lokia. "On, tämä on minun tapani, sinulla on omat tapasi, ja ne näyttävät toimivan varsin hyvin Herra minulla on selkä paskana, vähemmän puhetta ja enemmän etsimistä." Torch jatkoi Lokin tuijottamista kun palopommi räjähti levittäen tulista kuolemaa käytävälle huutojen ja yskinnän kuuluen tulen takaa, Torchin silmien näyttäen lievästi sanottuina hulluilta pienen hetken.

"Meidän pitää päästä täältä nopeasti pois."

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

U R So Fucked - Sivu 2 Empty Vs: U R So Fucked

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 :: Muuta :: New York

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa