Jauhantaa.
2 posters
Sivu 5 / 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13
Vs: Jauhantaa.
[You must be registered and logged in to see this link.]
Mulle tulee tommonen. : )
Mä en ees pysty värjää shokkiväreillä, kun pitäis blondata ensin ja tukkani on niin herkkis, et se ei tykkää blondista. Multa putois tukka päästä, jos blondaisin.
Mulle tulee tommonen. : )
Mä en ees pysty värjää shokkiväreillä, kun pitäis blondata ensin ja tukkani on niin herkkis, et se ei tykkää blondista. Multa putois tukka päästä, jos blondaisin.
Oii, mulla oli kanssa joskus puol-puol värjäys ja jakaus keskellä. Siitä on kyllä jo aikaa.
Mun tukka tuntuu kyllä kestävän yhtä sun toista, mutta luonnostaan kanssa niin tumma, että pitää blondata ennen shokkivärejä. Nyt on vaan shokkiraitoja, mutta nekin haalistuu kahdessa pesussa. Löysin tosin semmosta lilaa värishamppoota, jota kerran viikossa käyttämällä noi pysyy aina hetken kirkkaina. Mut sekin on niin tyyristä, että huh huh.
Mun tukka tuntuu kyllä kestävän yhtä sun toista, mutta luonnostaan kanssa niin tumma, että pitää blondata ennen shokkivärejä. Nyt on vaan shokkiraitoja, mutta nekin haalistuu kahdessa pesussa. Löysin tosin semmosta lilaa värishamppoota, jota kerran viikossa käyttämällä noi pysyy aina hetken kirkkaina. Mut sekin on niin tyyristä, että huh huh.
Vierailija- Vierailija
Mulla on tähän mennessä ollu vaan punasta, eri sävyissä. Tää on nyt tosi extempore. Isäntä osti lähes itkien noi värit mulle ja sanoi, että tuun näyttämään mainostaululta. Se ei tykkää kun rakastan lävistyksiä, värikkäitä tatuointeja, kirkkaita värejä kaikessa ja sitten tosiaan erikoisia kampauksia. : P Noh, iteppä on akkansa valinnut, joten parempi elää sen kanssa.
Mulla sai exä lähtöpassit iiihan sen takia, että rupes nillittämään liikaa tatskoista. Vaikka joo joo... Sillon kun tavattiin mulla oli pari pientä ja nyt ei enää oo ihan niin pieniä XD Oikeaan käteen tekeillään hiha ja vasempaan tulee kanssa kunhan oikean saa valmiiks.
Eniten sitä tais tökkiä helvetillinen sakemannitatska, minkä otin jalkaan. Etenkin kun se on fotorealistinen muotokuva koirasta, joka yritti alistaa kyseistä miestä aina kun mun silmä vältti. Mitäs oli nössö paska Jusselson on kova mies, se bongaa heti kaikki epä-äijjät ja alkaa kyykyttmään.
Eniten sitä tais tökkiä helvetillinen sakemannitatska, minkä otin jalkaan. Etenkin kun se on fotorealistinen muotokuva koirasta, joka yritti alistaa kyseistä miestä aina kun mun silmä vältti. Mitäs oli nössö paska Jusselson on kova mies, se bongaa heti kaikki epä-äijjät ja alkaa kyykyttmään.
Vierailija- Vierailija
Ite teen tatuointeja, joten vuoden sisään leimaa on tullut ihan hyvin. Mutta noi lävistykset on sille arka paikka. etenkin kun kasvoihin on tällä hetkeillä suunnitteilla niitä kuusi. Muista ruumiin osista puhumattakaan.
Voihan novelli. Taas sai kirjoittaa uutta versiota samasta p*skasta aiheesta. Ja mä kun odotin, että ammattikirjottamisen kurssi ois jotain, missä mä voisin loistaa XD
Vierailija- Vierailija
Joo, sitä odotellessa... Eka extra pitkä viikonloppu ja sit ti-pe amsterdamissa <3
Vierailija- Vierailija
Jilli kirjoitti:Loma!!!
Haista kakka.
Shakur- Viestien lukumäärä : 3795
Viimenen kerta kun järjestän tuolle kiittämättömälle kikkupussille minkäänlaisia syntymäpäivä juhlia...
Huzaa! Kerkesinhän paikalle vieläpä silloin kun sanoin kerkeäväni xD
Vierailija- Vierailija
Koiravahtina ja pelaamassa Shogun-lautapeliä. Muuten ihan hyvä, mutta kun nämä jätkät juovat sen verran, että vuoroihin kuluu ikuisuus. Haluaa valloittaa maailman jo!
Vierailija- Vierailija
Hauskaa että maltoit palata, Chuchu (se on sun uus lempinimi, tykkäsit tai et!)
Shakur- Viestien lukumäärä : 3795
Nooo, ihan hyvä. Toi mun nikkihän on ihan irl lempinimi myös tietyissä piireissä XD
Kerran n. 7-8 vuotta sitten Turun Klubilla kaveri sai semmosen inspiraation juovuspäissään, että meikäläinen on vähän kun pokemon ja semmonen sähkönen eli olen pikatchu, mutta koska olen Hanna olen siis Hannachu
En koskaan päässy tosta sit eroon
Kerran n. 7-8 vuotta sitten Turun Klubilla kaveri sai semmosen inspiraation juovuspäissään, että meikäläinen on vähän kun pokemon ja semmonen sähkönen eli olen pikatchu, mutta koska olen Hanna olen siis Hannachu
En koskaan päässy tosta sit eroon
Vierailija- Vierailija
Tervetuloa takaisin vielä kerran! ^^ Mulla onkin kasakaupalla hianoja suunnitelmia teidän päidenne menoksi, joten pelit jatkumaan vaan. Mua hah hah haa!!
Voi vee ja tuhat ämmää. Onnistuin sit kuitenkin nappaamaan jonkun pöpön joko Damissa tai kotimatkalla. Eilinen ilta ja puolet yöstä meni halaillessa vessanpönttöä
Nyt tuntuu jo vähän siltä, että elämä voittaa. Joten vuoroa luvassa kunhan koirat on saaneet sen pitkän metsä/peltolenkin, josta ne jäi eilen paitsi.
Nyt tuntuu jo vähän siltä, että elämä voittaa. Joten vuoroa luvassa kunhan koirat on saaneet sen pitkän metsä/peltolenkin, josta ne jäi eilen paitsi.
Vierailija- Vierailija
Mene sinä lenkille. Minä levennän täällä ahteriani kissojen kanssa lempi jäätelölläni, katsoen Supernaturalia. Ja valmistaudun huomiseen, koska meillä on ammattipiirtämistä koko päivä.
Jaahas... Isäntä on kauhusta kankeana kun selailen tässä antiikki huutokauppojen sivuja yrittäen etsiä uusrenessanssi tuoleja ja suunnittelen samalla meidän Alvat Aalto tuolien myymistä. Miten niin meillä on aivan erilainen sisustusmaku.
Löysin aivan ihanan ultramariinin sinisen tapetin ja haluaisin sillä laittaa olohuoneen. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä.
Löysin aivan ihanan ultramariinin sinisen tapetin ja haluaisin sillä laittaa olohuoneen. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä.
Perkeleen Flashi ei taas vaihteeksi ole ollenkaan yhteistyökykyinen
Vierailija- Vierailija
Sivu 5 / 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa