Jauhantaa.
2 posters
Sivu 4 / 13 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13
Vs: Jauhantaa.
Kiitti vinkistä. Vilkaisen myös noita. Katsotaan saanko aikaiseksi jotain vai jänistänkö lopulta.
[You must be registered and logged in to see this link.] Löysin tällaisen. Kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää.
Kysy Hartwinilta, sehän on vanha natsipaska.
*juoksee kirkuen karkuun hahmoaan*
Tää pelimaailma häiritsee mun läksyjen tekemistä -_- Pitäs kirjottaa novellia kouluun, mutta kun tekis mieli kirjottaa vuoroja... Mut jos mä kirjotan vuorot nyt, mä en todellakaan saa kirjotettua tota novellia tänään valmiiksi.
*juoksee kirkuen karkuun hahmoaan*
Tää pelimaailma häiritsee mun läksyjen tekemistä -_- Pitäs kirjottaa novellia kouluun, mutta kun tekis mieli kirjottaa vuoroja... Mut jos mä kirjotan vuorot nyt, mä en todellakaan saa kirjotettua tota novellia tänään valmiiksi.
Vierailija- Vierailija
Elämä on täynnä vaikeita valintoja. : ) Itsehän olisin kirjoittanut vuorot ensiksi. Mutta mä olenkin tällainen hulttio ja mä en edes saa läksyjä nykypäivänä kun kokeissakin pärjään lukematta.
Mua alkoi taas kiinnostaa ihan älyttömästi, mitä mun suku on touhunnu saksassa Hitlerin vallan aikana.
Mua alkoi taas kiinnostaa ihan älyttömästi, mitä mun suku on touhunnu saksassa Hitlerin vallan aikana.
Supernaturalista tuli mieleeni tämä mahtava pätkä jonka kohtasin kun katsoin sarjaa. (Katsonut 6 tuotantokautta) [You must be registered and logged in to see this link.]
Shakur- Viestien lukumäärä : 3795
Ei voi olla kuudes kausi! Kun mäkin olen nähnyt sen pätkän, enkä ole ees viidennessä kaudessa!
Mä taas tunnen itteni niin hyvin, että jos oisin kirjottanu vuorot en todellakaan ois saanu koko novellia aikaiseksi. VIHAAN kirjoittaa aiheista, jotka ei kiinnosta tippaakaan ja tää novellille annettu juoni ja motiivi on just semmosia. Ei vois vähempää napata.
Ei mulla nytkään oo kun vasta alku kirjotettuna, koska jumitan tuijottamaan näyttöä puoleksi tunniksi viiden minuutin välein Nyt mua sentään ajaa eteenpäin se, että jos kirjotan tän kiltisti pääsen kirjottamaan vuoroja.
Ei mulla nytkään oo kun vasta alku kirjotettuna, koska jumitan tuijottamaan näyttöä puoleksi tunniksi viiden minuutin välein Nyt mua sentään ajaa eteenpäin se, että jos kirjotan tän kiltisti pääsen kirjottamaan vuoroja.
Vierailija- Vierailija
Jilli kirjoitti:Ei voi olla kuudes kausi! Kun mäkin olen nähnyt sen pätkän, enkä ole ees viidennessä kaudessa!
Mä tarkoitin että oon ITSE KATSONUT YHTEENSÄ 6 TUOTANTOKAUTTA.
Hups, lukihärö. Pitäskö mun kattoo vihdoin ne loputkin tuotantokaudet. (Jumittunut katsomaan Underworld leffoja.)
Voe vattu mä olen huono kirjoittamaan, sillon kun aihe ei yhtään kiinnosta. Ei mulla menny kun semmoset 6h saada aikaan reilu 3 sivunen novelli Ihan täyttä sontaa koko pläjäys
Onneks aikasempi oli sen verran tiukkaa tavaraa, että opettaja saattaa jopa antaa anteeksi tämän kertasen tökeryyden. Viimeks mulla oli sentään hyvä aihe! Tiibetin vuoristossa lentokoneonnettomuuden jäljiltä vaelteleva antropologi, joka hourii vuoristotaudin kourissa ja kannibalististen kokeilujensa jälkeen siirtyy ötökkäruokavaliolle
Angstinen tienipoika.. Not so much meikäläisen repertuaaria.
Onneks aikasempi oli sen verran tiukkaa tavaraa, että opettaja saattaa jopa antaa anteeksi tämän kertasen tökeryyden. Viimeks mulla oli sentään hyvä aihe! Tiibetin vuoristossa lentokoneonnettomuuden jäljiltä vaelteleva antropologi, joka hourii vuoristotaudin kourissa ja kannibalististen kokeilujensa jälkeen siirtyy ötökkäruokavaliolle
Angstinen tienipoika.. Not so much meikäläisen repertuaaria.
Vierailija- Vierailija
Valivali jatkuu. Tahtoo kotiin, että voi kirjottaa rauhassa vuoroja
Vierailija- Vierailija
Voi v*ttu mä vihaan tätä samperin kakkaohjelmaa, jonka käyttäminen on ihan turhan hankalaa ja joka ei todellakaan tee mitä mä haluan sen tekevän, koska se on vammavammavammavammavamma...
Ainut syy, miks kosken siihen edes pitkällä tikulla on se, että kurssista ei pääse läpi ellei tee dreamwööverillä näyttötyötä
Ainut syy, miks kosken siihen edes pitkällä tikulla on se, että kurssista ei pääse läpi ellei tee dreamwööverillä näyttötyötä
Vierailija- Vierailija
On niin tylsää kun odottelee innolla muiden vuoroja. Taidampa hilpasta kiskalla käymään ja ryhtyä sitten kirjoittamaan.
Musta on vaan hyvä, kun oottelee innolla vuoroja. Tietää et peli on kiinnostava ja koukuttava
Vierailija- Vierailija
Kyl mä olen aika otettu siitä, jos mun vetämien pelien vuoroja odotetaan. (Varokaa, tädillä nousee pissa päähän.)
Shakurille tästä jo kerroinkin, mutta sain tänään tunnustettua julkisesti tunnustettua puolelle suomea, ettei mulla ole elämää ja sain tämän kyseisen pelin "vilahtamaan" radiossa.
Toi kuulostaa ehkä vähän hienommalta, kun mitä koko juttu oikeastaan oli...
Shakurille tästä jo kerroinkin, mutta sain tänään tunnustettua julkisesti tunnustettua puolelle suomea, ettei mulla ole elämää ja sain tämän kyseisen pelin "vilahtamaan" radiossa.
Toi kuulostaa ehkä vähän hienommalta, kun mitä koko juttu oikeastaan oli...
*lähtee mutisten koirien kanssa ulos ja treenaamaan, kun tekis mieli kirjottaa*
Vierailija- Vierailija
Noh, tavallaan onneksi on kissoja.
Tosin kohta joudun tappelemaan itteni kanssa, kun rupeen käymään salilla. Kone vai sali?
Tosin kohta joudun tappelemaan itteni kanssa, kun rupeen käymään salilla. Kone vai sali?
Onkohan mulla dementia. En ole varma otinko lääkkeet kahteen kertaan.
Noh, kohtahan sen näkeen, jos rupee tapahtumaan jänniä.
Noh, kohtahan sen näkeen, jos rupee tapahtumaan jänniä.
Mä olen niin jumissa! Ihme, että edes liikun enään edes osittain. Selän lihakset painaa esimerkiksi jälleen oikean käden hermoja niin, että en pysty pitämään edes kynää oikeassa kädessä.
Mut kyl se kannatti. Työmaa on viimeistä silausta vaille valmis ja pääsiäis loma alkaa ihan just. Huomisen jos jaksaa niin saa sitten rauhassa romahtaa.
Mut kyl se kannatti. Työmaa on viimeistä silausta vaille valmis ja pääsiäis loma alkaa ihan just. Huomisen jos jaksaa niin saa sitten rauhassa romahtaa.
En ole vähään aikaan nähnyt yhtä mielenkiintoista hiusten värjäämistä kuin äsken oma säherrykseni. Jos ei muuta niin ainakin työkaverit saa hyvät naurut huomenna.
Mä olen edelleen katkera, että shokki värit ei kestä kovinkaan kauaa Muuten mulla olis koko pää turkoosi tai lila.
Vierailija- Vierailija
Sivu 4 / 13 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa