Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uudenlaisen arjen opettelua.

2 posters

 :: In-game :: New York

Sivu 7 / 12 Edellinen  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Seuraava

Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  epssu Ti 29 Heinä - 12:18

Bambin kirkaisu sai miehen säikähtämään, hän oli osannut odottaa jonkinlaista tavaomaista erilaisempaa rektiota mutta kirkaisu sai miehen hätkähtämään ja nostamaan pään tytön kaulalta salamana.

Kun mies sitten tajuaa tytön kirkaisseen todennäköisesti myrkystä kuin liiasta kivusta, Sam rentoutuu itse ja jatkaa työntöjään. "Ei hätää, anteeksi.. En.. Hups?" Mies vastaa toiselle hieman ihmeissääb kirkaisusta edelleen. Ääni oli miehelle todella epävakaa sillä hän joutui todella pidättelemään itseään, ettei tulisi samantien.

"Ei mitään hätää.." Sam saa sanottua toiselle ja nuolaisee veripisarat Bambin kaulalta, pienet haavat olivat jo umpeutuneet.


Neira meinasi tiputtaa tiskivuorensa sylistään kuulessaan hänelle huudettavan. Nainen räpytteli silmiään ja nyökkäsi vain keskittyessään astioihin, jotka uhkasivat levitä lattialle.

Auroran sanoja totellen nainen nappaa luudan ja pesuämpärin heti kouraansa kun on saanut viimeiset tiskit koneeseen ja koneen pyörimään.


Kayden nyökkää Anan kysymykseen kuin myös sanoihin pitää Ran heidän mukanaan. Sisar olikin jo menossa narikalle kunnes kuuli Anan kysymyksen itselleen.

Toisin kuin muiden kanssa, Ranin kasvoille tuli aito lempeä hymy, mikä oli harvinaista tuon vastatessa Analle. "Heei Ana. En tiedä, riippuu hoidettavista asioistani täällä. Itse en olisi tullut lainkaan, ellei olisi pakko. En pidä New Yorkista enää niin paljoa, muualla on paljon mukavampaa."

Kaydenik korvii särähti pahasti Ranin sanoessa mukavaa ja alkoi kuumeisesti pohtia mitä nainen sanoillaan meinasi.

epssu

Viestien lukumäärä : 149
Join date : 22.06.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  Jilli Ti 29 Heinä - 12:39

Bambi tunsi olevansa jonkinlaisessa horkassa. Hänestä tuntui ettei kestäisi kaikkia näitä ihania tuntemuksia. Mutta Samin vetäytyessä hänen kaulaltaan, tyttö älähti turhautuneena. ”Älä... Lopeta...” Bambi tiesi anelevansa, mutta ei voinut sille mitään. Hän halusi miehen hampaiden lävistävän itsensä syvemmin.
Kun Sam nuoli hänen iholtaan ne muutamat vaivaiset veripisarat, hyvin syvältä tytön kurkusta kumpusi matala täyteläinen voihkaisu. Samalla kun hän liikutteli lantiotaan samaan tahtiin toisen rytmissä, hän työnsi myös kaulaansa lähemmäs Samin suuta.
”Pure minua...”


Neiran kävellessä Derekin ohitse, mies kääntyi ja lähti seuraamaan naista. ”Kuulehan kirppu. Analle tuli muuta menoa, joten pääset metsästämään minun kanssani. Miltä kuulostaa?”
Iso vampyyri mies nojasi takapuolellaan yhtä tyhjennettyä pöytää vasten ja risti kätensä rintakehälleen, pitäen katseensa koko ajan Neirassa.

Ana kurtisti aavistuksen kulmiaan, tuodessaan keittiöstä täyden lastin puhtaita astioita ja ryhtyi lastaamaan niitä paikoilleen. ”Vai niin. Mitä asioita sinulla on New Yorkissa hoidettavana?”
Samassa hänen päähänsä pälkähti ajatus, joka avulla hän voisi helposti pitää Rania silmällä koko päivän. Siinä oli tietysti omat riskinsä, mutta ainakin hän pystyisi vahtimaan naista herkeämättä. Ja pitämään huolta siitä, ettei tuo kiusaisi liikaa Bambia. Heidän pesässään asiat olivat muutenkin sekaisin ja kaikkien etsiessä uudelleen omaa paikkaansa, Ranin kaltaisia ongelmatilanteita ei välttämättä olisi kaivattu.
Mutta Kayden oli oikeassa, kun hänen sisarensa sai jotain päähänsä, sitä ei käännetty edes ruuvvipihdeillä.
”Muuten, olemme lähdössä päivällä tyttöjen kanssa shoppailemaan. Kiinnostaisiko sinua tulla mukaan?”
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  epssu Ti 29 Heinä - 13:45

Samin silmissä välähti hänen kuullessa Bambin anelevan sävyn. Toki toinen ei sitä voinut nähdä mutta mies virnuili taas toisen kaulaa vasten, mutta kiusatakseen toista tämä liikutti kutittavasti kieltään toisen kaulalla ja antoi silloin tällöin torahampaidensa raapia.

Kun Sam tiesi ettei voisi pidätellä itseään enää kauemmin alkoi hän työstää tyttöä eritavalla, hellästi utta silti hivenen rajummin ja nopeammassa tahdissa. Miehen vatsalihakset supistelivat ja juuri ennen kuin hän tuli, mies iski hampaansa Bambin kaulaan ja imi.

Neira vilkaisi taakseen hämmästyneenä kuulessaan Derekin sanat. Nainen oli itseasiassa todella pettynyt kuulessaan ettei pääsisi Anan kanssa metsälle. Ei Derekin mukaan tuleminen ollut lainkaan negatiivinen asia, Neiralle Ana vain oli jonkinlainen äitihahmo sellaisen puuttuessa koko elämän ajan häneltä, joten hän olisi halunnut kovasti päästä taas vampyyrinaisen lanssa metsälle.

"Mitä menoa Analle tuli?" Neira kysyy hämmentyneenä, sillä naisella ei ollut mitään hajua Kaydenin sisaren saapumisesta. "Ja kuulostaa hyvältä. Miten sinä metsästät?" Neira jatkaa kun uteliaisuus Derekkiä kohtaan nousee päälimmäiseksi hänen mieleensä.

Neira oli pian valmis hommassaan, joten meni takaisin baaritiskille päin.


Ranin kasvoissa vilahti innostunut pilke ja tuo virnisti. Virnistys oli aivan samanlainen kuin Kaydenillä aina välillä tuon virnuilessa ja juuri tuosta ilmeestä kaksikon saattoi arvata sisaruksiksi, jos ei muuten.
"Voi, tulisin muuten mutta en millään ehdi juuri tänään. Kiireinen aikataulu." Oranssipää vastaa kohauttaen olkiaan ja huitasten kädellään ilmaa. "Minulla on asiaa Samille ja sitten lähden hoitamaan yhtä toista juttua. Minun pitää etsiä yhdelle ystävälle tietty vampyyri kenet hän on hukannut. Palaan taas illalla teidän ihanaan seuraanne." Ran lopettaa vinkaten silmää, olettaen kaikkien rakastavan häntä. Sillä eihän kukaan voinut olla rakastamatta häntä, hän oli täydellinen. Ja täydellisen pinnallinen.


Kayden pyöräyttää silmiään ja astelee narikan kautta ulkoilmaan ja sytyttää tupakkansa samantien ovesta päästyään. Mitenköhän pesällä juuri tapahtuisi, tuo ajatteli itsekseen ja vilkuili Ranin suuntaan tarkaavaisesti samalla.

epssu

Viestien lukumäärä : 149
Join date : 22.06.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  Jilli Ti 29 Heinä - 14:18

Bambi jännittyi uudelleen ja taipui entistä lähemmäs miestä tuon aloittaessa uuden rytmin. Hän tarrasi kynsillään kiinni Samin hartioista ja veti tuota lähemmäs itseään. Korventava paine hänen sisällään alkoi kasvamaan uudelleen ja sai hänen ruumiinsa taipumaan ja jännittymään entisestään. Hänen suustaan karkasi voipunut sarja vaikerruksia kun Sam kiusasi hänen kaulaansa hampaillaan. Raapiminen sekoittui nautintoon ja teki siitä täysivaltaisempaa. Kun mies lopultakin upotti hampaansa hänen ihonsa lävitse, tyttö tunsi räjähtävänsä.
”Sam!”
Orgasmin aallot saivat hänet vapisemaan ja heittelehtimään miehen alla. Ainoa vaan ettei tilaa ollut juurikaan kun mies oli naulinnut hänet ruumiillaan patjaan ja oli kiinnittyneenä hänen sisälleen kahdesta kohdasta.

Kun se oli viimein ohi, Bambi jäi täydellisen voipuneena ja onnellisena retkottamaan sängylle, Samin alle.


Derek virnisti Neiran kysymyksille. Nainen oli täynnä niitä ja valmis esittämään niitä joka hetki. ”Sanotaanko, että tänne saapui ongelma, jolla on biologinen yhteys Kaydeniin ja Ana haluaa pitää kyseistä ongelmaa silmällä. Tapaat hänet varmasti pian.”

Vastausta hänen tapaansa metsästää, Derek joutui hieman miettimään. Tavallisesti hän tyydytti myös muita tarpeitaan kun etsi itselleen ravintoa, mutta se tapa ei välttämättä sopinut Neiralle.
”Sanotaanko vaikka näin, että minun tapani on hieman lihallisempi kuin Anan, mutta me kaksi toimimme perinteisellä ja kanaemon hyväksymällä tavalla.”


”Vai niin”, Ana sanoi suutaan muikistaen nostaessaan drinkkilaseja roikkumaan tiskin yläpuolelle. ”Me voisimme muuten vaihtaa muutaman sanan kahden kesken tässä ihan kohta puoleen, ennen kuin lähdemme meille. Emmehän ole nähneet pitkään aikaan.”
Ana soi Ranille kaikkein sädehtivimmän hymynsä. Hän voisi aluksi kokeilla ystävällistä lähestymistapaa, ihan vain Kaydenin vuoksi. Jos se ei toimisi, niin hän voisi ruveta kovistelemaan.
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  epssu Ti 29 Heinä - 14:48

Sam murisi Bambin kaulaa vasten tullessaan itse ja kahta kauheammin tuntiessaan toisen tulevan kanssaan samaan aikaan. Mies olisi huutanut kuorossa tytön kanssa mutta orgasmi ravisteli häntä niin, että leuat lukkiutuivat toisen kaulaan kiinni.

Kun ruumis alkoi pikkuhiljaa rentoutumaan Sam avasi suunsa hitaasti, kuin tunnustellakseen toimiko leuat enää lainkaan. Torahampaaan alkoivat itsestään veyäytyä takaisin sisään kun mies alkoi suutelemaan hellästi pistohaavoja Bambin kaulassa. Tuon jälkeen mies vetäytyi hiljalleen tytön sisästä itse ja kierähti kyljelleen kumminkin vetäen Bambin mukaansa kainaloon.

Neira rypisti kulmiaan hämmentyneenä Derekin syylle ja yritti katsoa Kaydenin suuntaan, mutta mies oli jo pooistunut baarin sisältä ulkopuolelle. Mutta nainen näki Ranin juttelevan Anan kanssa, vaikkakaan ei tiennyt juuri kyseisen vampyyrin olevan syy hämminkiin.

Mutta seuraavat sanat saivat Neiran räpyttelemään kiivaasti silmiään. "Lihallisempi?" Nainen kysyi hämmentyneenä alaviitteestä miehen lauseessa. "Ihmistenkö kanssa?" Neiran koko huomio ja tarkkaavaisuus oli Derekin päällä, sillä aihe kiinnosti naista todella paljon. Hän kun oli aina tappanut omat.. Ihmisensä, tuo lopetti ajatuksen kesken ettei alkaisi kakomaan Derekin edessä muistoistaan.


"Toki!" Ran vastaa iloisesti, olettaen saavansa kuulla juoruja kuin mitään muuta. "Minä voisin samalla kysellä oletko nähnyt täällä kyseistä vampyyriä mitä etsiskelen."

epssu

Viestien lukumäärä : 149
Join date : 22.06.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  Jilli Ti 29 Heinä - 15:03

Bambin silmät olivat kiinni, ihan vain koska ne olivat liian raskaat, jotta niitä olisi voinut pitää auki. Hän oli väsynyt, mutta ensimmäistä kertaa vähään aikaan häntä ei varsinaisesti nukuttanut. Hän tunsi Samin hampaiden irtoavan kaulaltaan, eikä voinut uskoa, että oli pyytänyt tuota puremaan itseään. Tosin, hän ei voinut uskoa, kuinka hyvältä seksi oli todellisuudessa tuntunut. Neitsyyden menettämisen kipu oli ollut pientä verrattuna kaiken muun rinnalla. Eikä siitä tarvinnut huolehtia enää koskaan.
Samin vetäessä hänet kainaloonsa tyttö totteli auliisti ja kietoi kätensä ja säärensä miehen ympärille. ”Voisin tehdä tätä ikuisuuksia...” hän kuiskasi toisen rintakehää vasten, pidellen edelleen silmiään kiinni.


Derek naurahti Neiran ilmeelle. ”Usko pois, monet vampyyrit tekevät sitä ihmisten kanssa. Eihän se oli samanlaista kuin vampyyrin kanssa ja ihminen saattaa hyvinkin kuolla, hyvin onnellisena tosin, mutta menee paremmassa tapauksessa.”
Derek vilkaisi tyhjää klubia ympärillään. ”Mutta minun on parempi mennä ulos, ennen kuin minut heitetään ulos. Nappaan sinut mukaan klubin ovelta mukaani.”


”Tietty. Kerron minkä voin, mutta haluaisin ennemmin puhua uudesta suojatistani ja sinun pakkomielteestäsi yhteen pesäni miehistä”, Ana sanoi hymyillen edelleen. ”Tiedät varmaan kuinka suojelunhaluisesti suhtaudun nuoriin vampyyreihin, joita autan? Olen vähän niin kuin äitikarhut. Hyvin väkivaltainen, jos pentujani uhataan. Ja nyt on niin, että toinen näistä pennuista on hyvin kiintynyt Samiin. Joten jos aiheutat hänelle minkäänlaista mielipahaa vehkeilemällä Samin kanssa, seivästän sinut. Hetkeäkään epäröimättä.”
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  epssu Ti 29 Heinä - 15:27

"Mmmhmm.. Jep, sellaista se on..." Sam vastaa toiselle jo melkein unessa ollessaan. Mies kaipasi unta, vaikkei sitä tarvinnutkaan liiemmin mutta aikoi ottaa nokoset vielä ennenkuin Ana saapuisi häntä läksyttämään.


Neira katsoi hämillään Derekiin ja pohdiskeli tuon sanoja. Hän ei tiennyt myrkyn vaikutusta itselleen, mutta tiesi sen aiheuttavan mielihyvää hänen saalilleen. Mutta kukaan ei ollut ikinä purrut häntä joten hän ei tiennyt mistä oli kyse. Ja Derekin sanoessa monien tekevän sitä ihmisten kanssa ja noiden kuollessa usein toimituksen jälkeen sai naisen pään pyörälle totaalisesti.

Joten Derekin sanoessa menevänsä ulos odottamaan nainen vain nyökkäsi ja tallusteli Anan luokse.


Ran käänsi katseensa Anasta ja mutristi huuliaan, nainen ei todellakaan sietänyt tuollaista puhetta edes idoliltaan, vaikkakaan ei voinut asialle panna vastaakaan ollessaan paljon toista nuorempi. Hän olisi kuollut ennen kuin ehtisi nostaa pikkusormeakaan.

"Tiedän sinun oudosta pakkomielteestäsi, mutta jos sinusta minä olen uhka uudelle suojatillesi Samin takia niin tekisit maailmalle palveluksen tappamalla hänet. Jos hän ei kestä Samin ja minun suhdetta, niin hänen ongelmansa. Terve kilpailu pitäisi olla kaikille okei." Ran vastaa äkäisenä itse, mutta pakottaa itsensä pian rauhoittumaan sillä tosiaan Analta ei paljon vaatisi hänen tuhokseen. "Ja minä en ole tullut aiheuttamaan ongelmia Ana, vain tervehtimään teitä." Hän jatkaa viattoman kuuloisesti ja katsoo ripsiensä lomasta Anaan.

epssu

Viestien lukumäärä : 149
Join date : 22.06.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  Jilli Ti 29 Heinä - 15:48

Bambi käpertyi tiukemmin Samin kylkeen kiinni. Häntä ei nukuttanut, mutta hän makoilisi mielellään miehen sylissä jonkin aikaa. Ties vaikka he voisivat tehdä sen vielä uudestaan. Ajatus tuntui houkuttelevalta ja sai tutun lämpimän kutinan alkamaan uudestaan.
”Minä rakastan sinua Sam”, tyttö kuiskasi onnensa huumassa.


Anan silmät kaventuivat viiruiksi. ”Ran. Jatka vielä vähän. Minä omistan kyseisen asunnon ja sinulla ei ole mitään asiaa sen kynnyksen yli, jos minä niin määrään. Ei vaikka kuinka olisit Kaydenin sisko. Viikon vanhalla vampyyrilla on pää muutenkin täynnä, joten hän ei tosiaankaan kaipaa sinun ”tervettä kilpailuasi”, joten ole hyvä ja odota, että tytön tunteet tasoittuvat edes vähän. Toimi kerrankin niin kuin ikäiseltäsi odotetaan, äläkä niin kuin kesken kasvuinen kakara.”
Ana nosti tyhjän korin käsivarsilleen. ”Niin ja tosiaan, sinulla ei ole mitään asiaa minun kotini seinien sisäpuolelle ennen kuin asenteesi muuttuu. Voit pelailla kieroja pelejäsi kaukana minun suojateistani. Jos tulet sisälle, en vastaa teoistani.”
Tämän sanottuaan nainen vei korin keittiöön. Hän ei tosiaankaan kaivannut tätä. Päänsärky teki tuloaan kovaa vauhtia.
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  epssu Ti 29 Heinä - 16:26

Samin hyvänolon tunne ja uni katosivat kuin salama taivaalta Bambin sanojen myötä. Miehen teki mieli alkaa repiä hiuksiaan päästään sanojen seurauksena mutta tyytyi makaamaan paikallaan.

Mies ei pystynyt vastaamaan mitään Bambin sanoihin taikka tekemään elettäkään mihinkään suuntaan vaan makasi paikallaan kuin jämehttynyt patsas. Samalla miehen ajatukset eksyivät pitkästä aikaa Raniin, Kaydenin siskon suunnalle hänen muistaessa selkeästi tämän tapahtuman tapahtuneen ennenkin. Henkilö vain oli eri.

Sam tiesi, että hänen pitäisi vastata tai kommentoida sanoja jotenkin, mutta ei kyennyt siihen. Miksi kaikki alkoi mennä päin vittua juuri silloin kun kaikki alkoi vasta menemään parempaan suuntaan. Oliko tämä neitsyeiden pakkomiellettä siihen vieneeseen henkilöön? Mies ajatteli. Ainakin Ranin kohdalla se piti paikkaansa, vaikka Samin oli pakko myöntää että rakasti Kaydenin siskon pakkomiellettä häneen aina aika ajoin. Sehän siinä naisessa vetikin itsekkyyden lisäksi niin pirusti puoleensa.

Joten, Samin arvellessa tilanteen käristyvän melkoisesti pian, hän otti yhteyttä Kaydeniin. Tosin järkytyksekseen hän sai kuulla olevansa kahdestaan vauvan kanssa pesällä. Helvetti.



Ran katsoi Anan loittonevaa selkää ja ajatteli tuon sanoja, sillä vanhemman sanoessa pesällä olevan kiimainen viikon vanha vampyyri rakastuneena hänen mieheensä, oli asia mille piti tehdä jotain. Tai ainakim nähdä kyseinen henkilö. Joten hänen piti olla mielliksi Analle, vaikka todellisuudessa Ran olisi halunnut repiä kauniin punaisen kuontalon vampyyrin päästä pahimmalla mahdollisimmalla tavalla. Vaikka repimällä päänahka irti samalla.

Ran meni ulos Kaydenin luokse ja nappasi tuon röökin huulilta välittämättä lainkaan veljensä vihaisesta ilmeestä.

Kayden ei ehtinyt reagoida sisarensa röökinsä viemiseen, sillä pohti juuri Samin sanoja, että pesällä saattaisi olla pian mielenkiintoinen ilmapiiri.

Ana, pidettäisiinkö kiirettä. Sam oletti meidän olevan edelleen pesällä ja kun sanoin meidän olevan täällä, hän kirosi. Siellä on kuulemma pian mielenkiintoinen ilmapiiri jostakin syystä. En tiedä meinaako Rania jos tietää hänen tulleen, mutta ei suostunut selittämäänkään asiaansa. Kayden selittää nopeasti Analle telepaattisesti. Oliko heidän pesässään aina muka ollut näin paljon draamaa?

epssu

Viestien lukumäärä : 149
Join date : 22.06.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  Jilli Ti 29 Heinä - 16:51

Bambi huomasi Samin jäykistyvän vierellään ja mitä ilmeisemmin se ei ollut hyvä juttu. Se sai tytön nousemaan polvilleen patjalle ja katsomaan Samia surullisesti.
”Minä taisin säikäyttää sinut.”
Näin oli tapahtunut ennenkin. Bambi oli mennyt tunnustamaan rakkautensa kerran aiemminkin eräälle Ricky Simmonsille, samasta koulusta. Poika oli säikähtänyt ja juossut ensimmäisen lukiolumpun syliin, jonka oli löytänyt. Yksi lastenkodin hoitajista oli sanonut, ettei se ollut rakkautta. Hänen mukaansa teininä hormoonit jylläsivät niin kovilla kierroksilla, että sitä erehtyi luulemaan rakkaudeksi. Bambi ei ollut tosin ollut aivan samaa mielt hoitajan kanssa.
Tosin se, mitä hän oli tuntenut Ricky Simonsia kohtaan oli pientä tähän verrattuna. Tämän oli pakko olla rakkautta.

”Ei kai siinä mitään, jos sinä et rakkasta minua. Mutta ole kiltti, älä kosta tätä minulle.” Bambi tunsi kyynelten polttelevan silmiensä takana ja vihasi itseään. Hän ei halunnut itkeä niin kuin Ricky Simonsin kanssa. ”Älä juokse ensimmäisen naisen syliin tämän jälkeen, ihan vain kostaaksesi. Joohan? Odota siihen asti, että Ana keksii minulle jonkun toisen paikan.”


Ana olisi voinut itkeä kuullessaan Kaydenin viestin. Hän päänsärkynsä tuntui yltyvän entisestään. Okei. Kymmenen minuuttia. Sitten mennään. Muuten, olen viittä vailla valmis taittamaan siskosi niskat, joten älä anna hänen ärsyttää minua.

Ana viimeisteli hommansa salamana ja haki käsilaukkunsa. Ennen kuin hän asteli ulos ovesta, hän etsi Neiran käsiinsä.
”Neira, sinä menet Derekin mukaan metsästämään. Samilla on joku ongelma ja Kaydenin sisko on tullut käymään, joten minua tarvitaan pesällä. Viihdyt varmasti Derekin kanssa ja shoppailureissu on edelleen voimassa. Toivon mukaan se hyvittää näitä ohareita edes vähäsen.” Ana hymyili suojatilleen pahoittelevasti. ”Anteeksi. Minun pitää mennä. Derek odottaa sinua jo.”
Ennen kuin hän asteli ulos ovesta, hän pörrötti vielä ohimennen Neiran hiuksia.

Kayden mennään.
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  epssu Ti 29 Heinä - 17:56

Samin tuntiessa Bambin nousevan ummisti mies silmänsä ja toivoi olevansa jossakin muualla kuin juuri tässä tilanteessa Bambin kanssa. Hän ei halunnut tätä, hänen ei olisi pitänyt ottaa Bambia.

Kuulessaan tytön surusta särisevän äänen, mies avaa silmänsä ja haroo hiuksiaan vaivaantuneena. Mutta tytön seuraavat sanat tai lauseet saavat Samin avaamaan järkytyksestään suunsa. Kostaa? Mitä helvettiä tyttö oikein puhui.

"Meinaatko sinä, etten saisi harrastaa seksiä tai olla muiden kuin sinun kanssasi niin kauan kuin olet täällä?" Sam kysyy epäuskoisena ja entistä enemmän järkyttyneenä.

Mies huokaa todella raskaasti ja hieroo ohimoaan. Mistä tämä jäätävä migreeni olikaan tullut yhtäkkiä. "Kuule Bambi, minä sanoin sinulle ettei se ole muuta kuin seksiä. Muistatko? Taisin puhua siitä aika moneen otteeseen vielä. Ja tiedätkö mitä, olin Anan kanssa juuri ennen kuin hän lähti Neiran kanssa Bloody Mooniin. Olen Anan kanssa vähän väliä tai muiden naisten kanssa. En ole yhden naisen mies, en todellakaan. Yritin polttanutan ja se riitti." Sam sanoo suoraan Bambille vaikka tiesi sanojensa järkyttävän ja satuttavan tyttöä. Mutta mieluummin niin kuin, että tuo luulisi asioiden olevan toisin tai kuvittelevansa onnellisia satujaan mielessään. "Se että olen muiden kanssa ei ole kostoa ja on väärin olettaa sinulta tuollaista."


Anan mainitessa Kaydenin siskon, Neiran silmät suurenivat yllättyneisyydestä. Nainen nyökkäsi vain vampyyrinaiselle ja hymyili takaisin. Kyllä hän ymmärsi asian.

Anan pörröttäessä hänen hiuksiaan, Neira nauraa ja työntää toisen käden pois hiuksistaan. Ele oli hänestä todella äidillinen sanojen jälkeen ja sai hänen kasvoilleen nousemaan hennom punan. Anan mentyä Neira lähtee pukukoppiin hakemaan omia kamojaan.


Kayden vastaa myöntävästi Analle telepaattisesti ja katselee sisarensa nopeaa tahtia tuon polttaessa hänen tupakoitaan. Eihän nainen edes polttanut. Tai ei ainakaan ollut ennen polttanut. "Ran, en suosittele vääntämään kättä Anan kanssa tai olet yhtä raajaa vähempi todella nopeasti." Kayden sanoo terävään sävyyn sisarelleen joka katsoo häntä hölmistynyt ilme kasvoillaan.

"Minä vain sanoin hänelle että hänellä on liiallinen suojelutarve suojattejaan kohtaan. En minä tee tyhmyyksiä. Jos Ana ei päästä minua sisään niin puhun Samin kanssa ulkona." Sisar vastaa hänelle muina miehinä, aivankuin hänellä ei olisi pakottavaa tarvetta nähdä Samiin kiintynyttä vauvaa.

Kayden huokaa sisarelleen ja lähtee Anan perään pesälle välittäen samalla telepaattisesti Ranin sanat naiselle ellei tuo ollut kuullut niitä itse.


Neira nappaa pienen laukkunsa ja kipittää Derekin luokse ulos.

epssu

Viestien lukumäärä : 149
Join date : 22.06.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  Jilli Ti 29 Heinä - 18:36

Bambin silmät laajenevat järkytyksestä hänen kuunnellessaan Samin sanoja. Nyt hän joutui tosissaan nieleskelemään kyyneleitään. Oli kuin mies olisi juuri kaivanut hänen sydämensä irti rinnasta pinsettien avulla. Hänen kurkkuaan kuristi kuin sen ympärillä olisi ollut hirttosilmukka. ”Aha. Vai niin.”
Bambi nousi sängystä ja rupeaa etsimään vaatteitaan lattialta. Hän oli juuri pyytänyt ettei Sam kostaisi hänelle, mutta nyt hän itse halusi kostaa. Hän halusi satuttaa miestä aivan yhtä pahasti, kuin tuo oli juuri satuttanut häntä.
”Olisit tietysti voinut kertoa tuon minulle ennen kuin suostuin kanssasi sänkyyn”, Bambi totesi napatessaan vaatteet lattialta. ”Menen nyt suihkuun, sillä olen aivan eritteissä ja toivon, että annat minun olla rauhassa.”

Ennen kuin Bambi lähti, hän nappasi myös ostoksensa mukaansa ja marssi suorinta tietä kylpyhuoneeseen. Hän varmisti, että ovi oli ja pysyisi lukossa. Hän astui kylpyammeeseen, väänsi suihkun päälle ja romahti ammeen pohjalle.
Kyyneleet tulvivat oitis hänen silmiinsä ja hänen rintansa tuntui halkeavan tuskasta. Jos vampyyrina eläminen olisi tätä, hän ei halunnut elää. Jo Ricky Simonsin torjunta oli tuntunut pahalta. Tämä oli tuhatkertaista verrattuna siihen.
Kuinka helppoa olisi löytää joku vampyyrin metsästäjä päästämään hänet päiviltä.


Ana pyöräytti silmiään kuunnellessaan Kaydenin suoran kopion Ranin sanoista. Riippuen siitä mitä hänen poissaollessaan oli tapahtunut, nainen ei välttämättä saisi asioita ainakaan pahemmaksi.
Nyt kun Neira ei ollut mukana, Ana saattoi juosta vampyyrin nopeudella kotiin. Hän ei halunnut tietää minkä sotkun Sam oli saanut aikaiseksi Bambin kanssa. Se tosin selvisi pian, kun hän asteli sisälle asuntoon ja haistoi siellä leijuvan seksin tuoksun. Ei tarvinnut olla nero tajutakseen mitä noiden kahden välillä oli tapahtunut, varsinkin kun Samkaan ei ollut tuntunut saaneen muutosvaiheen hormoonitoimintaansa tasoittumaan näidenkään vuosien jälkeen.

”Sam Ven-Instagicc! Minä tapan sinut tasan nyt!” Ana karjaisi ja suuntasi askeleensa suorinta tietä miehen luokse. ”Mikä maailman mahti saa sinut viemään vastasyntyneen vampyyrin sänkyyn? Ja jos sanot, että hän halusi sitä, minä sanon, että sinun pitäisi olla riittävän vanha kieltäytymään moisesta kunniasta.”
Ana tiesi tarkalleen kuinka vastasyntyneiden mielenliikkeet toimivat. Nuori vampyyri erehtyi usein luulemaan nautintoa ja voimakasta kiintymystä rakkaudeksi. Ja Bambi oli jo ihmisikäänsä nähden hyvin nuori. Ana olisi halunnut selittää tuolle hieman miten vampyyreiden päät toimivat ennen kuin tuo rupeaisi mihinkään miesten kanssa.


Derek oli nojaillut klubin seinään seuraten Kaydenin ja Ranin keskustelua. Hän ei ollut mikään Ranin fani. Hänen silmissään nainen oli välttämätön paha, jonka eliminoiminen olisi ollut nautinnollista, mutta turhan työlästä, jotta se olisi maksanut vaivan. Hän ymmärsi täysin, miksi Analla oli pinna kireällä.
Kolmikon lähdettyä Neira ilmestyikin jo ovesta.
”Oletko valmis syömään tirriäinen?” hän sanoi suoristaessaan ruotonsa. ”Mennäänhän sitten.”

Derek lähti johdattamaan Neiraa syvemmälle alueen kujahelvettiin. ”Jos seksiä ei lasketa, haluatko nähdä miten minä metsästän? Ana nylkisi minulta jotain todella rakasta, jos houkuttelisin sinut moiseen puuhaan.”
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  epssu Ti 29 Heinä - 21:46

Miehen nähdessä Bambin järkytyksen ja kyyneleen sekaiset silmät miehen teki mieli ampua päänsä irti, mutta ei katunut sanojaan. Tytön oli parempi kuulla tämä nyt eikä myöhemmin, tosin Bambin sanat siitä että olisi voinut kertoa aikaisemmin sai miehen raivoihinsa.

"Mietippä uudelleen tapahtumien kulkua neiti, mutta olet oikeassa. Tein väärin ja häpeän sitä, mutta itse asiassa ei ollut mitään pahaa paitsi tilanne ja aijoitus ja... Ihan sama." Mies äkäisee tytölle ollessaan turhautunut ja Bambin loittoneva selkä kertoi, ettei tuo ollut välttämättä edes kuunnellut häntä.

Sam puki housunsa jalkaan ja käveli ilman paitaa olohuoneeseen suoraan Anan vihan syliin. Ja vaikka mies oli kaukana itsetuhoisesta juuri nyt hänellä ei ollut hermoja yhtään mihinkään. "Kuule anna tulla ja en sitten sano." Sam vastaa todella vihaisella äänensävyllä ja astuu suoraan Anan eteen kädet kylkiensä vieressä näyttäen koko kehonkielellään, ettei panisi vastaan lainkaan. Ainakaan juuri nyt.

"Ainiin, voin antaa lisä syyn. Bambi viilteli itseään aikaisemmin ja karkasi kerran." Mies kertoo vielä Analle, tunkien tahallisesti bensaa liekkeihin. Mutta Samin päähän mahtui muutakin kuin viha, turhautuneisuus, häpeä, nöyryytys ja muiden tunteiden päälle tuoksu mikä vampyyrinaisesta lähti. Sillä mies oli aivan varma ellei toisin tietäisi, että haistoi Ranin käyttämän hajuveden naisen ympärillä lievänä.


Kayden ja Ran juoksivat niin perässä Anaa kuin pystyivät, vanhemmalla vampyyrillä vain oli enemmän ikää ja tuo oli siis myös nopeampi. Paljoa he eivät hävinneet sillä ollessaan alaovella Kayden kuuli Anan uhkauksen ystävälleen, joten unohtaen kokonaan Ranin tuo juoksee seksin tuoksun täyttämään olohuoneeseen ja draaman keskelle.

Ran astuu Kaydenin perässä sisälle, mutta muistaa samassa Anan uhkauksen. Vaikka naisen pakottava tarve mennä suojelemaan rakkauden kohdettaan oli kova, tiesi hän syvällä sisimmässään olevansa nyt tiellä ja vain pieni kärpänen Anan vihan edessä. Ei hänestä olisi suojaa Samille kuin antamaan pienen etumatkan pakoa varten jos mies päättäisi juosta, ja silloin Ranin suunnitelma menisi pilalle.

Joten oranssipää astelee taaksepäin tuskaisen hitaasti totellen Anan käskyä, uhkausta vaikka tuon teki mieli mennä sisään katsomaan tilannetta. No, ainakin hän kuulisi sen.


Neira nyökkää Derekille todella innoissaan, kutkuttava tunne mahanpohjassa kertoi palavasta halusta iskeä hampaansa jonkun kurkkuun. Nainen pystyi kuvittelemaan tuoreen veren maun suussaan elävästi mikä saa hänen torahampaansa kasvamaan pituutta.

Nainen nyökkää salamana Derekille kuullessaan tuon lusymyksen ja pettyy samantien hieman kuullessaan lopun. Hän olisi halunnut nähdä vampyyrimiehen todellisen version omasta metsästyksestä, eikä alaikäisille tarkoitettua sensuroitua versiota. "Ei minua haittaisi lainkaan aidon version näkeminen, se olisi kiinnostavaa." Neira sanoo ennen kuin edes tajuaa avaneensa suunsa.



epssu

Viestien lukumäärä : 149
Join date : 22.06.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  Jilli Ti 29 Heinä - 22:06

Anan silmät laajenivat ja näyttivät siltä, että ne olisivat voineet pullahtaa päästä ulos. Päänsärky hänen ohimoillaan kasvoi entisestään.
”Ja siitä huolimatta sinä menit hänen kanssaan sänkyyn? Ja sitten hän tunnusti sinulle rakastavansa sinua, menit paniikkiin ja kutsuit meidä apuun ennen kuin lauoit jotain todella fiksua päin hänen naamaansa? Eikö niin?” Ana arvali juonen kulkua vanhasta kokemuksestaan. Hän oli ollut itsekkin nuoren vampyyrin tunnustusten kohde.
Kun hän saa Samilta jonkinlaisen myöntävän vastauksen, joko suullisen tai ruumiinkielellä annetun, hän nostaa sormensa ohimoilleen. ”Sam. Bambi – on – pieni – lapsi. Hän ei erota rakkautta vielä vaikka se tanssisi hänen edessään ilkosillaan. Hän luulee seksin jälkeistä huumaa todelliseksi rakkaudeksi, eikä varo sanojaan. Tuollaisessa tilanteessa tunnustus ohitetaan hienovaraisesti ja annetaan toisen elää omissa harhakuvitelmissaan, kunnes moiset höpsöt tunteet haihtuvat.”

Yht'äkkiä Ana tuntee itsensä kuoleman väsyneeksi. Hän ei kaivannut tätä. Ei tosiaankaan. Tosin, hän itse oli ollut idiootti, kun oli käskenyt Samia lähestymään Bambia siinä toivossa, että saisi tytön syömään.
”Minulle riittää...” Ana mumisi ja marssi omaan huoneeseensa.

Hän viskasi käsilaukkunsa lattialle ja rojahti istumaan futoninsa reunalle. Oliko hän haukannut liian ison palan ottaessaan kaksi suojattia. Yhdenkin kanssa tuntui välillä olevan kädet täynnä, mutta oliko kahdesta muodostumassa mahdoton yhtälö.


Bambi kuuli Anan sanat kylpyhuoneen oven ja suihkun kohinan läpi. Pieni lapsi? Höpsöt tunteet? Jos nainen oli oikeassa, miksi ihmeessä tämä sattui näin paljon?


Derek kohotti kulmiaan hämmästyneenä kuullessaan Neiran sanat. ”Ja sinä ilmeisesti tosiaan haluat, että uhraan sen kaikkein rakkaimman ruumiinosani Anan käsiteltäväksi? Tosi reilua kääpiö.”
Mies jatkoi matkaansa eteensä katsellen. Samalla hän kuitenkin puhui Neiralle. ”Jos tosiaan haluat nähdä koko jutun, se pitäisi näyttää kahdessa osassa. Ja ensimmäiseen osaan joutuisit osallistumaan itse ja tuskin haluat, että rupean käpälöimään sinua. Siinä vaiheessa Ana leikkaisi myös käteni irti.”
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  epssu Ti 29 Heinä - 22:22

Sam vaihtaa vaivaantuneena asentoaan Anan edessä tuon osuessa asian ytimeen. Miehen teki mieli kirota ja alkaa huutamaan punapäälle täyttä kurkkua ettei hän osannut toimia rakkauden edessä ja Anan ehdotus ei ollut auttanut edellisellä kerralla niin miksi auttaisi nytkään.

"Lapsi taikka teini ja anteeksi että pyysin apuun, kerta se oli väärin." Sam vastaa tuhahtaen naisen loittonevalle selälle turhautuneena. Luoja että miehen tekikin mieli saada turpaansa juuri nyt.

Sam astelee kylmän viileästi Kaydenin ohitse eikä kuuntele ystävänsä sanoja lainkaan, joten astelee helvetistä kolmanteen suoraan Ranin eteen. Tyrmistys mikä miehen naamalla oli olisi voinut valaista koko kaupungin, jos sen voisi tunteilla valaista.


Kayden kuunteli Anan ja Samin puhetta ja avasi suunsa sanoakseen jotakin, mutta sulkee sen samantien ajatellessaan, että nyt oli paras aika olla vain hiljaa. Mutta Samin astellessa ilman paitaa hänen ohitseen Kayden terästäytyy. "Ran on alhaalla." Mies sanoo ystävänsä kuuroille korville varoituskelleen.


Neiran oli pakko nauraa ja pudistaa huvittuneena päätään miehen sanoille. Mutta Derekin jatkaessa ja mainitessa miten hänen pyyntönsä toteutuisi sai naisen järkyttymään. Pian tuo kumminkin kokosi itsensä, sillä miten hän oli muka kuvitellut asian muuten tapahtuvan kuin olemalla itse mukana?

"Tuota.. Jätetään väliin käsiesi vuoksi." Neira vastaa virnistäen miehelle, tietäen että tuo tiesi oikean syyn varsin hyvin. Vaikkakin käsien menettäminen sen muun lisäksi oli kyllä myös paha asia. "Mihin menemme?" Neira kysyy nyt vuorostaan uteliaana sillä he eivät olleet menossa Anan näyttämään paikkaan heidän kulkiessaan talojen välissä öisillä kaduilla. Tai ainakaan eivät menneet samaa reittiä lainkaan, jos menisivät.

epssu

Viestien lukumäärä : 149
Join date : 22.06.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  Jilli Ti 29 Heinä - 22:42

Bambi terästäytyi ammeessa. Hän oli vihainen ja helvetin surullinen. Hän muisti tarkalleen, että Sam oli sanonut sen olevan pelkkää seksiä. Miten hän voisi ikinä unohtaa sen. Mutta siitä huolimatta mies oli puhunut niin kauniisti kaikesta muusta. Tyttö tiesi olleensa tyhmä, kun oli luullut niiden puheiden perusteella, että hän olisi ollut miehen silmissä jollain tavalla erityinen. Ja nyt hän halusi Samin kärsivän. Samalla tavalla kuin oli itse kärsinyt.
Ihan sama mitä Ana sanoi. No, saattoihan vanhempi nainen olla oikeassa ettei tämä ollut rakkautta... Mutta silti.

Bambi rupesi kuuraamaan itsestään kaikkia merkkejä siitä, että hän oli ollut miehen kanssa sängyssä. Hän hankasi sienellä ihonsa vereslihalle ja toivoi, että ei olisi ollut niin tyhmä ja himojensa vietävissä.
Samalla hänen mieleensä nousi lukuisia eroottisia kuvia Samista. Mielikuvat saivat hänet kastumaan nopeasti muustakin kuin suihkusta valuvasta vedestä. Hänen ihonsa muuttui herkäksi muutenkin kuin siksi, että se oli melkein kauttaaltaan rikki.
Vittu. Hän ei halunnut miettiä Samia sillä tavalla. Ei nyt.


Ana rojahti selälleen sängylle. Hän oli helvetin väsynyt. Tunsivatko levolle asettuvat vampyyrit jotain tällaista. Olivatko he näin voipuneita kun päättyvät asettua arkkuihinsa levätäkseen tuhat vuotta? Analle olisi hyvinkin maistunut yksi annos tuhannen vuoden unta.
Samassa hän ryhtyi miettimään Bambia. Hän ei ollut nähnyt tyttöä kun tuli sisään asuntoon. Vain Samin.
Missäköhän se tyttö oli? Bambi oli taatusti loukkaantunut ja epätoivoinen. Vaikka tunteet olivatkin vain hyvin voimakasta ihastusta, niitä ei sopinut vähätellä. Nuoret kun vain kävivät ylikierroksilla.

Ana aisti Bambin läsnäolon suihkuhuoneessa. No, pikkuinen ei ainakaan ollut saanut päähänsä karata uudestaan. Anan pitäisi keskittyä enemmän Bambiin. Hän oli kiinnittänyt viimeaikoina paljon huomiota Neiraan, joka aloitti työnsä Bloody Moonissa. Bambi oli jäänyt huomiotta jo senkin takia, että Ana oli luottanut hieman liikaa Samiin.


Derek naurahti kun Neira perääntyi omasta ehdotuksestaan. ”Niin arvelinkin.”

Hän jatkoi kävelyään. ”Kuulehan pikkuinen. Tähän aikaan yöstä, sinun ei tarvitse mennä kovinkaan kauas, että löydät ravintoa. Klubit ja baarit menevät kiinni. Ihmiset ovat liikkeellä ja varomattomia. Lisäksi, tältä alueelta löytyy harvemmin Heavenin yli-innokkaita agentteja.”
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  epssu Ti 29 Heinä - 23:02

Sam olisi voinut lakata olemasta tuntiessaan Ranin katseen ensiksi itsessään ja sitten tuntiessaan naisen ruumiin itseään vasten aivan liian lähellä ja intiiminä. Toisin kuin muulloin, Sam työsi Ranin pois kovakouraisesti ja paljasti hampaana naiselle aivan kuin tämä olisi ollut hänen vihollisensa.

Sanaakaan sanomatta mies otti juoksuksi ja pakeni tunteitaan, Anaa, Bambia niin kuin myös nyt Rania. Juostessaan päämäärättömästi mies kirosi ääneen ja kyyneleet purkautuivat tuon silmistä vuolaina. Tämänkin vuoksi Sam oli halunnut nopeasti pois syyttävien katseiden alta, hän ei suostunut itkemään muiden edessä vaikka mikä olisi.


Ran äimästyi Samin työntäessään hänet pois sylistään, sillä mies ei ollut ikinä ennen tehnyt niin hänelle. Ikinä. Järkytystä kasvatti miehen vielä paljastaessa torahampaansa hänelle kuin viholliselle ja Ranin suusta pääsi voimakas kiljahdus järkytyksestä sekä pelosta. Eikö Sam tunnistanut häntä?

K-Kayden.. Ran ajattelee hädissään ja huomaamattaan ottaa yhteyttä veljeensä. Tajutessaan tekonsa nainen korjaa sanansa ja sanoo odottavansa lähellä, ennen kuin Ana antaisi luvan päästää hänet sisälle.


Kayden seisoo hölmistyneenä olohuoneessa tietämättä mitä tekisi taikka mihin menisi. Sisaren kiljahdus saa miehen kumminkin liikkeelle nopeasti, mutta tuo pysähtyy kuullessaan Ranin sanat päässään. Kayden käskee sisartaan lähtemään ja palaamaan myöhemmin, nyt pesään ei kannattanut astua kenenkään ulkopuolisen. Ainakaan sen ollessa hänen sisarensa.

Kayden astelee keittiöön ja ottaa mukin kaapista ja valuttaa siihen verta jääkaapin pussukasta. Verta pitäisi taas hakea lisää, mies ajattelee. Juoman hän oli alun perin ajatellut itselleen, mutta ajattellessaan asiaa hetken mies tekee perään toisen ja astelee Anan huoneen oven taakse.

Mustahiuksinen ei siltikään astu sisään, vaan koputtaa oveen varovaisesti. "Ana, haluaisitko juotavaa?" Kayden kysyy pesän äitihahmolta hieman huolissaan. Nainen vaikutti melkoisen loppuun palaneelta.


Neira katselee Derekin sanojen myötä ympärilleen enemmän tarkkaavaisesti ja todella huomaa vilinää kaduilla. Nainen ei ollut sitä äsken huomannut ajatellessaan muuta tai ei ollut vain huomioinut asiaa lainkaan.

"Otanko minä täältä vain jonkun?" Neira varmistaa ennen kuin alkaa tutkimaan ympärillään olevia ihmisiä saaliseläiminään. Nainen ei ollut ensimmäisen kerran jälkeen metsästänyt vapaasti kadulla, mutta houkutus oli juuri nyt todella kova. Vaistot alkoivat saada valtaa nuoresta vampyyristä.

epssu

Viestien lukumäärä : 149
Join date : 22.06.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  Jilli Ti 29 Heinä - 23:56

”Minä haluan irtisanoutua elämästä!” Ana huikkasi hetkittäisessä väsymyksen puuskassaan oven takana huhuilevalle Kaydenille. Hän heitti käsivartensa silmiensä päälle ja varmistettuaan, että Bambi oli edelleen suihkun puolella hän pyysi miestä tulemaan sisään.

Oven avautuessa, hän ei tehnyt elettäkään, että olisi noussut futoniltaan. Ana tiesi vallan hyvin, että hänen olisi pitänyt olla kylpyhuoneen ovella mainittelemassa Bambia avaamaan sen, jotta he voisivat jutella. Mutta eikö hänkin saisi olla joskus, ihan hetken vain, uupunut? Eikö hänkin voisi vain joskus sivuuttaa muiden tarpeet ja kuunnella omaa ruumistaan.
Ana kohottaa käsivarttaan silmiensä päältä sen verran, että näkee kuinka Kayden astelee sisään huoneeseen. Hänen sydäntään lämmitti se, että edes joku soi hänen voinnilleen pienen ajatuksen nyt kun heidän elämänsä pyöri enemmän tai vähemmän Bambin ja Neiran ympärillä.
”Olenko minä haukannut liian ison palan?” Ana kysyi väsyneellä äänellä.


Bambi kuivaa itsensä huolellisesti ja sävähtää aina kun pyyhe nirhaisee ikävästi kipeää, arkaa ihoa. Tosin, niin kuin viiltelyn kohdalla, oli mukavaa kun kipu oli edes välillä fyysistä.
Kuivattuaan itsensä, hän pukeutuu niihin samoihin vaatteisiin, jotka Sam oli jonkin aikaa sitten riisunut hänen päältään. Tosin hän ei halua ajatella sitä, koska sitten hän muistaisi miten mies oli ne riisunut ja missä yhteydessä.

Hän ei aivan vielä halunnut palata takaisin ulkomaailmaan, kun kylpyhuoneessa sai olla edes jonkinlaisessa rauhassa. Samin huoneeseen hän ei menisi. Todennäköisesti enää ikinä. Mutta tyhjän panttina wc-pöntön päällä istuminen ei kuulostanut houkuttelevalta. Ei, siinä tulisi ajateltua aivan liikaa.
Samassa Bambi katseli ympärilleen ahtaassa kylppärissä. Se alkoi olla varsin saastaisen näköinen, pönttöä lukuunottamatta, koska kukaan ei käyttänyt sitä. Samalla hän muisti, että pesuaineita säilytettiin kylpyhuoneen pienessä kaapissa. Fyysinen työ veisi hänen ajatuksensa muualle Samista.

Hyvä, hän voisi siivota. Mutta joutuisi kuitenkin avaamaan oven, koska paikat piti tyhjentää, jotta hänellä olisi tilaa toimia.
Himskatti.
Tosin, hän voisi vain tiuskaista muille, että antaisivat hänen siivota rauhassa. Pienen sähinän säestyksellä se saattaisi toimiakkin.

Mutta kun Bambi avaa oven, hän saa huomata olohuoneen autioksi. Tosin hän kuulee Anan ja Kaydenin äänet naisen makuuhuoneesta. Kylmät, inhottavat väreet kulkevat pitkin tytön selkärankaa kun hän ajattelee Anaa ja sitä, mitä Sam oli sanonut heistä. Bambi halusi yht'äkkiä satuttaa Samin ohella myös Anaa.
Pystyisikö hän enää edes katsomaan Anaa inhoamatta tätä? Hän tiesi, että kyseinen vampyyri oli hänen paras mahdollisuutensa selvitä hengissä uuden elämänsä ensimmäisest vuodet, mutta oliko se oman mielenterveyden arvoista. Pitäisikö hänen vain pyytää Anaa etsimään itselleen uusi paikka? Tai sitten hänen oli vain itsenäistyttävä mahdollisimman nopeasti.

Oli miten oli. Juuri nyt kumpaankaan vaihtoehtoon ei ollut ratkaisua, joten parempi ryhtyä siihen, mitä hän oli ajatellut tekevänsä.


Derek naurahti kevyesti huomatessaan miten Neiran vaistot lähtivät käyntiin, kun hän tajusi seisovansa keskellä valtimobufeeta. ”Rauhoitu vähän. Näin ”avonaisella” paikalla ei voi hätiköidä. Jäät äkkiä kiinni ja sitten olen Heavenin ruokaa. Vampyyri ei saa koskaan olla liian varomaton. Siinä allekirjoittaa nopeasti oman kuolintodistuksensa. Katso ja opi tirriäinen.”

Derek jättää Neiran erään kujan kulmalle ja ryhtyi tarkastelemaan ympäristöä. Tällä kujan pätkällä tarjolla oli kolmen nuorison kopla, yksi seinään nojaileva, vahvasssa humalasssa oleva nainen ja hänen rakastajansa, sekä toinen, hieman syrjemmällä puhelimeensa puvua nainen, joka myös vaikutti olevansa vahvassa humalassa. Kolmio kombo ei käynyt, eikä myöskään pariskunta. Onnekas arvonnan voittaja oli puhelintyttö.
Derek lähti lähestymään naista ja opasti Neiraa samalla ajatustensa kautta.
Valitse yksittäinen kohde. Kaveriporukasta joku voi karata ja kavaltaa sinut.

Kuin kohtalon oikusta, nainen horjahti ja oli kaatua. Derek ojentaa herrasmiehen tavoin kätensä tukien uusimman uhrinsa omille jaloille seisomaan.
”Hupsista. Ei kai sattunut”, mies kysyi matalalla, lähes kehräävällä äänellä.
Uhri katsoi ylös hämmentyneenä. ”Ei. En usko.”
”Hyvä.”
Nainen on aivan saman näköinen kuin muut juhlijat. Kampaus ja meikki ovat kärsineet juhlinnan ohella ja asu on himpun verran liian paljastava, ollakseen todellisuudessa tyylikäs. Ihmiset yrittivät aivan liikaa.
”Oletko yksin?” Derek kysyi.
”Olen.”
Varmista myös, että uhri on todella yksin.
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  epssu Ke 30 Heinä - 7:16

Anan ilmaistessa haluavansa ottaa lopputilin elämästä, Kayden astelee sisälle ja huomaa naisen makaavan futonillaan joten astelee sen luokse ja istuutuu naisen eteen. Sanomatta sanaakaan Kayden ojentaa lämmintä mukiaan vampyyrille ja katselee toista.

Kuullessaan vielä Anan väsyneen äänensävyn, mies nouseekin naisen vierelle ja ottaisi tuon pään syliinsä jos toinen antaisi. Kayden ei ollut hyvä tällaisissa, mutta vaistot ohjasivat jonkun verran. Mies silittäisi naisen hiuksia hellästi.
"Voi olla, että he ovat liian nuoria vielä, mutta sehän on aina ollut tiedossa ettei tämä ole helppoa. Mutta jos siihen joku pystyy, niin sitä Ana." Kayden vastaa pohtien samalla itsekkin Anan sanoja. Olivatko he kailli haukanneet liian ison palan? "Me muut olemme tukenasi ja autamme sinua, kyllä sinä sen tiedät. Eikä se urpokaan pahaa meinaa vaikkei ehkä aina teekkään niitä parhaimpia ratkaisuja." Mies jatkaa, viitaten Samiin.

Samalla hänelle tulee mieleen Ran, "Ran jäi ulos ja Samin mennessä alas sisko kiljahti selkeästi hädissään taikka peloissaan. Hän otti telepaattisesti yhteyttä minuun, mutta en tiedä kunnolla mitä tapahtui. Sam ei kumminkaan halunnut Rania nyt lähelleen Ana ja se on jotakin. Miehellä on selkeästi jonkinlaisia tunteita Bambia kohtaan, mutta en tiedä minkälaisia." Kayden kertoo naiselle ja niin myös itselleen samalla, sillä hän oli myös pihalla tapahtuneesta.
"Emme tiedä mitä täällä on tapahtunut, enkä halua puolustella meidän idioottiamme, mutta eikö hän ole aina tehnyt parhaansa ja auttanut sinua. Ja nyt Bambin kanssa, hän on pitänyt tytön lähellään ja sai hänet ainakin juomaam verta. Eli jotakin hyötyä asiasta on. Edes hieman.." Kayden huokaa, hänen vakuuttelunsa eivät olleet juuri nyt hyviä. Mutta hän ei voinut uskoa, että Sam olisi tehnyt mitään ajattelematta asiaa vaikka se olikin miehelle ominaista toimia ennennkuin ajattelee asiaa, liikaa.


Sam antoi verensekaisten kyynelien valua valtoimenaan poskiaan pitkin ja toivoo, että ulkona olisi satanut eikä olisi ollut selkeä yöilma. Päämäärätön kulkeminen ei auttanut ajatuksia kulkemaan mihinkään suuntaan ja hänen päänsä löi tyhjää.

Pian tuo huomasi hidastaneensa jossakin kohtaa vampyyrille ominaisen juoksunooeuden tavalliseen tallusteluun öisillö kaduilla. Tosin tämä pitkä kadun pätkä jossa hän oli, oli täysin tyhjä lukuunottamatta humalaista sammunutta tien laitaan vähän matkan päästä hänestä. Sam oli jo astellut miehen ohitse mutta kääntyikin takaisin hetken mielijohteesta katsomaan kyseistä henkilöä tarkemmin.

. Mies oli ennemminkin nuori poika, ehkä Bambin ikäinen juuri. Selkeästi humalasta sammuneena ja ehkä muista päihdeaineista johtuen. Sam tarkasteli tuon kireää tumman harmaata paitaa joka oli kastunut jonkin vuoksi, paidan läpi näkyi vatsalihaksia ja käsivartta meni jonkinlainen epämääräinen tatuointi.  Pojan hiukset olivat vaaleanruskeet hieman hunajaan vivahtavat ja kasvon piirteet voimakkaat ja todella miehiset noin nuoreksi. Sam potkaisi miestä poikaa kylkeen, ei niin kovaa että se sattuisi kummoisesti mutta niin että poika rämähti pitkin pituutta kadulle. Tuon päästä pääsi pieni älähdys, mutta muuta reaktiota asiaan ei ollut. Sam kyykistyi pojan viereen ja nosti tuon niin, että sai kaulan näkyville jonka jälkeen hän iski hampaansa ihon lävitse ja alkoi juomaan ahnain kulauksin. Poika vaikeroi ensiksi, mutta rauhottui pian myrkyn vaikutuksesta alkaen vain huohottaa.

Sam joi kunnes tiesi, että verta ei olisi enää ja jätti pojan kadulle nousten seisomaan. Vampyyri horjahti hieman noustessaan ja katsoi kuolevaa ruumista. Hänen saaliinsa olikin ollut todella vahvoissa kuoseissa ja olikin jo varmaan kuolemassa yliannostukseen pian, mutta veren kautta Sam sai päänsä myös sekaisin.

Mies jatkoi matkaansa ja toimi samalla tavalla seuraavan uhrin kanssa. Hän valitsi vain todella voimakkaasti päihtyneitä ja huumausaineiden alaisia miespuolisia henkilöitä. Ja niitä löytyi paljon.


Neira jäi varjoihin katselemaan Derekin metsästystä ja tarkkaili toisen kaikkia liikkeitä, varsinkin eleitä ja asian juonta. Neira nyökkää vastaukseksi, vaikka tajuaakin vasta sen jälkeen ettei toinen välttämättä sitä näkisi keskittyessään saalistukseensa.

Neira myös vertaili yksinäisiin saalistuksiinsa Derekin tapaa ja kertaa Anan kanssa. Hän ei uskonut, että monikaan mies pitäisi hänen avustaan mennä miehen kaltaisesti auttamaan hädässä olevaa, mutta sai nähdä nyt miten Derek saalisti. Samalla nainen kuvitteli Derekin olevan yksin ja pohti miten tuo saisi seksin liittymään saalistukseensa. Menisikö mies saattamaan yksin ollessaan naisen tuon kotiin saakka ja astelisi pyynnöstä sisään? Jonka jälkeen tapahtuisi se, mitä hän ei nähnyt ja verenjuonti vai tapahtuisiko se vasta seksin jälkeen?

Jos olisit yksin, mitä tekisit nyt? Neira uskaltautuu kysymään vaikka tunsi varjoissa kuinka puna nousi kasvoilleen. Nainen oli ihmisiässään ollut todellinen seksin perään juokseva hormonipesäke, mutta vampyyriksi muututtuaan joutunut luopumaan seksistä. Hän kyllä rakasti seksiä ja sen tuomia tunteita, hetkellistä yhteen kuuluvuutta ja läheisyyttä mutta sen saaminen oli ollut vaikeaa Toffeen kahlitessa hänet näkymättömiin kahleisiin.

Vaikka Neira keskittyi tarkaavaisesti Derekkiin, hänen ajatuksensa alkoivat vaeltamaan niihin kertoihin kun oli hakenut läheisyyttä ihmismiehistä. Hän oli juonut paljon, metsästänyt paljon ennen tapahtunutta mutta päästessään iholle hän ei ikinä ollut päässyt toimituksessa loppuun saakka vaan vaistojen ottaessa valtansa miehet olivat kuolleet hänen käsivarsilleen. Sen ainoan kerran kun hän oli pystynyt pidättelemään itseään puuhiin saakka, mies oli kuollut hänen alleen ollessaan vielä hänen sisällään. Tätä Neira ei halunnut enää kokea uudestaan.

epssu

Viestien lukumäärä : 149
Join date : 22.06.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  Jilli Ke 30 Heinä - 9:14

Bambi ryhtyi kantamaan tavaroita ulos kylpyhuoneesta. Pyykkikorin sisältö ei ollut mahtunut enää pitkääm aikaan sen sisälle, joten hän joutui etsimään jotain johon hän sai sullottua loput. Muutoin hän kantoi kaiken vain ulos. Tyttö ryhtyi tutkimaan pesuainevalikoimaa. Hetke pähkäiltyään hän aloitti ammeen ja lavuaarin pesulla.


Ana sulkee tyytyväisenä silmänsä Kaydenin vetäessä hänen päätään syliinsä. Tämä on niitä harvoja kertoja kun pitkään eläyt vampyyri oli näin säyseä ja rauhallinen. Kaydenin hellät eleet saivat hänet miettimään millaista olisi, jos hänellä olisi kumppani jakamassa tämän kaiken. Olisiko tämä helpompaa? Tällaisten ongelma ryppäiden selvittäminen jonkun kanssa? Ajatus meni kuitenkin nopeasti menojaan.
”Olisihan minun pitänyt arvata tämä siitä miten Bambi katselee Samia. Ja siitä miten tuon ikäisen hormoonitoiminta kulkee”, Ana mumisi käpertyessään Kaydenin kylkeen kiinni.

Samin reaktio Raniin sai hänet kurtistamaan kulmiaan. Hän antaisi mitä vain, että saisi selville mitä sen miehen päässä liikkui. Tai ehkä ei sittenkään, hän ei halunnut tietää mitä kaikkea sen toopen päässä oikeastaan liikkui.
”Taidat olla oikeassa. Ne kaksi tonttua ovat tosissaan kiintyneet toisiinsa. En halua uskoa, että Sam halusi tosissaan satuttaa Bambia.”

Kuullessaan Bambin viimein ravinneen itseään hän käänsi yllättyneen katseensa mieheen. ”Bambi söi? Vihdoinkin?” Yksi huolenaihe oli ainakin pyyhitty nyt pois. Toisaalta jos Sam oli onnistunut suuttuttamaan Bambin oikein kunnolla, tyttö ei välttämättä suostuisi moiseen enää. ”Olemme ojasta allikossa”, Ana huokaisi turhautuneena.


Derek hymyili mielessään Neiran kysymykselle. Nainen ei sitä myöntänyt, mutta mitä ilmeisemmin tuon ajatukset pyörivät parhaillaan seksissä. Miehen olisi tehnyt mieli antaa tuolle pieni näytös asian tiimoilta.
Kuinka paljon sinä haluat tosissasi tietää?
”Miksi tuollainen nainen tekee täällä yksikseen?” Derek kysyi pyyhkäisten lempeästi hiuskiehkuran uhrin korvan taakse.
”Yrittää saada itselleen taksin”, nainen totesi hieman koppavasti, mutta Derekin vetovoima oli alkanut jo vaikuttaa.
Muutaman lauseen jälkeen uhri oli jo ripustautunut Derekin kaulaan valmiina ihan mihin vain, mitä mies keksisi ehdottaa.
Sinun ulkonäölläsi tämä on aivan yhtä helppoa.
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  epssu Ke 30 Heinä - 9:56

"Ei kaikkea voi ennustaa ja asiat menevät aina omalla painollaan. Harvemmin mikään menee tässä maailmassa niin kuin suunnitellaan." Kayden vastaa Analle ja manaa itsekkin toisen mukana mielessään heidän huonoa tuuriaan asioiden kanssa. Vampyyrinaisen jatkaessa Kayden nyökkää vaikkei toinen sitä välttämättä nähnytkään, "Ei Sam pahaa ole tarkoittanut taikka todellakaan halunnut satuttaa Bambia. Ei se urpo sellainen ole vaikka urpo onkin enimmäkseen." Kayden naurahtaa pienesti, Sam todella osasi olla välillä yhtä hölmö kuin vastasyntynyt lapsi.

"Jep, Bambi ainakin söi nyt ja pariin otteeseenkin. Sam on varmaan saalistamassa itse nyt, olettaen paljon Bambi verta kaipailee." Kayden kertoo Analle. "Älä manaa vielä, Ana." Mies naurahtaa naisen manaukselle, vaikka lauseessa olikin selkeä pointti. Ja huolestuttava sellainen.


Saalistastaessaan kylliksi, Sam lopettaa ja nojailee pää humisten edessään olevan talon ulkoseinään. Ajattelemisesta ei juuri nyt tullut yhtään mitään ja kaikki oli kamalan sumeaa. Huomenna miehellä olisi kamala olo, mutta juuri nyt humina ja hento yötuuli saivat miehen kikattamaan tyttömäisesti pään ollessa sekaisin kuin pyörremyrsky.


Neira nyökkää taas kerran mutta tajuaa vastata telepaattisesti toiselle samantien, Haluaisin tietää kaiken, ellei siitä ole haittaa sinulle.. Tuo vastaa nolona.

Derekin mainitessa hänen ulkonäkönsä, nainen painaa kasvonsa maata kohden yllättyneenä ja punaisena kuin paloauta. Hän ei osaa vastata miehelle mitään, sillä ei todellakaan tiennyt toisen pitävän häntä, no nättinä.

Samalla Neira katselee kuinka saalis roikkuu Derekin kaulalla ja näyttää aivan siltä kuin voisi antaa miehen vain juoda itsensä tyhjäksi, jos toinen sitä pyytäisi.

epssu

Viestien lukumäärä : 149
Join date : 22.06.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  Jilli Ke 30 Heinä - 10:39

”Laskin sen varaan, että Bambi olisi Samin vietävissä ravitsemisen kanssa”, Ana sanoi hieman masentuneena. ”Siitä ei ole hyötyä, jos tyttö rupeaa nyt uuteen nälkälakkoon, koska Sam on todennäköisesti onnistunut loukkaamaan häntä.”

Ana nousi istumaan ja nappasi Kaydenin tuoman kupin käteensä. ”Minun pitää varmaan mennä varmistamaan, ettei pikkuisemme luiskahda alas viemäristä masentuneena. Tai haaskaa liiaksi saamaansa verta viiltelemällä itseään uudestaan”, hän sanoi muki kädessään. ”Ja sinun pitäisi varmaan mennä etsiään se pönttö ystäväsi ennen kuin hän menee ja tekee jotain tyhmää.”
Nainen on jo astelemassa ovestaan ulos, kun kääntyi vielä miehen puoleen. ”Muuten kiitos Kayden. Mukava huomata, että joku välittää vielä minustakin tämän kaiken hässäkän keskellä.”

Ennen kuin mies ehtisi vastata sen kummemmin hänen tunteiluunsa. Olohuoneeseen päästyään, Ana meinasi kuitenkin pudottaa mukinsa lattialle nähdessään mitä kylpyhuoneen suunnalla tapahtui. Hän hiipi ovelle varmistamaan näkemäänsä. Bambi tosiaan siivosi.
Ana ei ollut aivan varma, pitäisikö hänen huolestua todella pahasti vai olla helpottunut.
”Bambi. Mitä sinä teet?” Ana kysyi varovaisesti katsellessaan tytön puuhia.
”Siivoan”, tyttö sanoi polvillaan ja kumartuneena melkein kokonaan ammeeseen.
”Okei. Miten sinä voit?”
”Ihan hyvin.”


Derekin teki mieli virnistää. Heidän pikkuisensa taisi olla enemmän puutteessa kuin halusi myöntääkään, koska tuo käytännössä katsoen pyysi saada katsoa livepornoa. Ja Derek oli niitä miehiä, jotka harvoin kielsivät mitään naisväeltä, jos he jotain pyysivät. Mikä sai hänet aivan piruuttaan kääntämään itsensä ja uhrinsa niin, että Neira näki taatusti kaiken.
Hän tarjoaisi toiselle kunnon shown.

Derek kietoi kätensä tukemaan uhria, toisen niskalle ja toisen lantiolle, ennen kuin kumartui suutelemaan tuota. Hänen kätensä otteet olivat lujat, mutta hyväilevät. Suudelman lomassa hän hyväili naisen lantiota, mikä sai tuon puolestaan painamaan lantiotaan häntä vasten hyvin halukkaana. Nainen hymisi suudelman lomassa ja kietoi kätensä hänen kaulaansa, vetäen häntä tiukemmin itseään vasten. Derek syvensi suudelmaansa tarkoituksella, nostaen kätensä silikoonin täyttämälle rinnalle. Hän nuoli punattuja huulia ennen kuin työnsi kielensä sisään niiden välistä. Nainen painautui häntä vasten entistä tiukemmin ja kietoi jalkansa hänen säärensä ympärille. Kujan pää oli muuttunut autioksi ja he olivat enää kahdestaan, tai oikeammin kolmistaan kun Neira laskettiin muukaan.
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  epssu Ke 30 Heinä - 10:56

"Meidän pitäisi selvittää ensiksi mitä on tapahtunut, ennen kuin alamme tuomitsemaan. Tässä vaiheessa Sam saa syyt niskoilleen, oli syy mikä tahansa." Kayden toteaa enimmäkseen itselleen kuin Analle.

Kayden virnisti Anan tunteilulle ja oli sanomassa vitsillään jotakin todella yltiöromanttista, mutta ennen kuin mies sai suunsa auki, oli Ana kadonnut huoneesta. Kayden meni toisen perässä olohuoneeseen, mutta pysähtyi Anan huoneen ovelle.

Siivosiko Bambi? Eipä tuo kai hirveän murtunut siinä vaiheessa ollut, Kayden ajatteli ihmeissään. Hän päätti jättää kaksikon rauhaan ja suuntasi kaupungin yöhön etsimään Samia. Mies yritti myös ottaa telepaattisesti yhteyttä toiseen, mutta humina mikä tuli vastaan oli liian läpitunkematon. Hienoa, Sam oli selkeästi lärvit ja enemmänkin.


Derekin näyttäessä todella miten asian hoitaisi, Neiran jalat meinasivat pettää alta. Halun tulvahdus mikä hänen ympärillään oli pyörinyt Hra. Remillardin jälkeen nousi taas vaativana pintaan. Mutta nyt nähdessään intiimiä kanssakäymistä, nainen huokaisi raskaasti ja hänen ihokarvansa nousivat pystyyn. Luoja, hän halusi myös tuollaisen kontaktin Hra. Re... Siis jonkun kanssa.

Neira olisi voinut antaa mitä vain, jos hänen pomonsa tulisi yhtäkkiä paikan päälle ja ottaisi hänet tuolla tavoin. Kosteus kerääntyi naisen ytimeen ja sai hänet liikehtimään hieman vaivaantuneesti. Siltikään hän ei laskenut katsettaan alas Derekistä ja naisesta, vaan katseli livepornoa silmät pyöreinä.

epssu

Viestien lukumäärä : 149
Join date : 22.06.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  Jilli Ke 30 Heinä - 11:11

Derek tunsi nenässään kujan toiselta laidalta puskevan himon tuoksun, mikä sai hänet hymyilemään. Heidän tyttönsä oli tosiaan puutteessa. Jonka vuoksi oli varsinainen ihme, ettei tuo ollut langennyt Samin ja Kaydenin lirkutteluihin. Parivaljakko olisi auttanut naista mielellään.

”Tä – Tämä ei ole järkevää” uhri huohotti kun Derek oli siirtynyt hyväilemään huulillaan hänen kaulaansa. ”Olemme keskellä pimeää kujaa – Kuka tahansa saattaa tulla ja nähdä meidät.”
”Vain sinä tulet kaunokainen”, Derek mumisi ja siirtyi suutelemaan naista uudestaan, vaientaakseen näin heikot vastaväitteet.
Pidätkö näkemästäsi Neira?
Nyt Derek nosti molemmat kätensä uhrinsa rinnoille ja etsi sormiensä väliin tiukat, kovat nännit. Uhri vaikersi kovaan ääneen ja taipui kaarelle seinää vasten, yrittäessään saada rintansa paremmin miehen käsiä vasten.
Samalla Derek livautti kätensä naisen hameen alle ja jalkojen väliin, jolloin uhri lähestulkoon huusi.

Kaula paljastui ja Derek upotti muitta mutkitta hampaansa naisen valtimoon. Kyseisellä hetkellä uhri taisi saada orgasmin, vapinasta ja ulvonnasta päätellen.
Jilli
Jilli
Pelinjohtaja

Viestien lukumäärä : 4561
Join date : 21.12.2011
Ikä : 34
Paikkakunta : Suomen New York

https://hellvsheaven.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  epssu Ke 30 Heinä - 11:23

Kayden yritti sinnikkäästi saada yhteyttä telepaattisesti Samiin, mutta yritys oli tuhoon tuomittu. Joten mies yritti pitää yhteyttä mahdollisimman hyvin avoinna ja selkeänä, että löytäisi kyseisen urpon helpommin.



Yllättävää kyllä naisen itsensä mielestä, hän vastasi Derekille epäröimättä lainkaan pitävänsä näkemästään. Tosin hän näki mielessään jotakin muuta kuin Derekin ja naisen, kohtauksessa hän oli pomonsa käsivarsilla.

Neiran halu tulvi yli äyräiden nähdessään edessään kaiken mitä näkikään. Jättiläisen ollessa paikalla, hän olisi varmaan hyökännyt halustaan tuohon kiinni ja yrittänyt saada heidän alastomat ruumiinsa liikkumaan tahdissa vaikka päänsä menettämisen uhalla.

Mutta Derekin iskiessä hampaansa naisen kaulaan, Neiran ajatukset katkesivat kuin veitsellä leikaten ja halun tulvahdus hälveni uteliaisuuden edestä. Hän tarkkaili nyt enimmäkseen naista, eikä opastajaansa, sillä halusi nähdä kaikki tuon eleet ja ilmeet. Neira myös huomasi toivovansa Derekin tappavan uhrinsa, tosin ei ollut aivan varma miksi. Kiinnostuksesta nähdä asia, mustasukkaisena ja kateellisena siitä, että kyseinen uhri sai sen mitä hän palavasti halusi vaikkakin väärältä henkilöltä?

epssu

Viestien lukumäärä : 149
Join date : 22.06.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Uudenlaisen arjen opettelua. - Sivu 7 Empty Vs: Uudenlaisen arjen opettelua.

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 7 / 12 Edellinen  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Seuraava

Takaisin alkuun


 :: In-game :: New York

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa