Kolikon kaksi puolta. (Shakke&Jilli) K-18
2 posters
Sivu 25 / 37 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 31 ... 37
Vs: Kolikon kaksi puolta. (Shakke&Jilli) K-18
Noel hymähtää Chazin sanoille. Toinen oli aivan oikeassa. Heillä ei ollut mitään kiirettä minnekkään, vampyyreina heillä molemmilla oli aikaa enemmän kuin tarpeeksi. Olettaen siis että mitään pahaa ei tapahtuisi.
"Saat puoli tuntia, sitten minun täytyy lähteä.", Noel hymähtää hieman ja kietoo käsiään hieman paremmin Chazin ympärille saadakseen tuon mahdollisimman lähelle itseään. Hänen tosiaan pitäisi hoitaa vielä muutama työasia. Yllättäen Noel kuitenkin tajusi, että nyt oli viikonloppu. Hänellä ei siis periaatteessa ollut mikään kiire niiden muutaman pikkuasian kanssa, mutta toisaalta hän halusi kysellä Valérianelta josko tuo olisi löytänyt hänelle asuntoa.
"Oikeastaan minulla ei olekkaan kiire, mutta minua kiinnostaisi tietää paljonko kello on.", Noel sanoo pahoittelevaan sävyyn kun ei vaikuta siltä että osaisi päättää mitä tekisi.
"Saat puoli tuntia, sitten minun täytyy lähteä.", Noel hymähtää hieman ja kietoo käsiään hieman paremmin Chazin ympärille saadakseen tuon mahdollisimman lähelle itseään. Hänen tosiaan pitäisi hoitaa vielä muutama työasia. Yllättäen Noel kuitenkin tajusi, että nyt oli viikonloppu. Hänellä ei siis periaatteessa ollut mikään kiire niiden muutaman pikkuasian kanssa, mutta toisaalta hän halusi kysellä Valérianelta josko tuo olisi löytänyt hänelle asuntoa.
"Oikeastaan minulla ei olekkaan kiire, mutta minua kiinnostaisi tietää paljonko kello on.", Noel sanoo pahoittelevaan sävyyn kun ei vaikuta siltä että osaisi päättää mitä tekisi.
Shakur- Viestien lukumäärä : 3795
Chaz asettuu oikein mielellään lähemmäs Noelia, tuon vetäessä häntä itseään vasten. Hän silittelee miehen selkää lempeästi sormillaan. Hän kurtistaa hieman kulmiaan miehen kiireelle. Mitä toisella oli sovittuna viikonloppuyölle. Hänen kasvoilleen leviää kuitenkin hymy, kun mies toteaa ettei hänellä ollutkaan niin kova kiire.
”Tajusitko viimein, että viikonloppu alkoi. Tiedän itsekkin, ettei Torentto pidä toimistotyöntekijöitään koko viikkoa töissä”, Chaz sanoo naurua äänessään.
Hän irrottautuu Noelista kömpiäkseen housuilleen, jotta voisi tarkistaa kellonajan kännykästään. Hän nousee ensimmäiseksi Noelin vatsan päälle ja tähyää missä hänen housunsa ovat. Samalla hän toteaa heidän kummankin olevan pesun tarpeessa. He olivat harrastaneet seksiä kaksi kertaa peräjälkeen, eikä se ollut aina niin kovin siistiä puuhaa.
Paikannettuaan housunsa, Chaz kapuaa alas sängystä, mennäkseen tonkimaan taskujaan.
”Voisimme käydä yhdessä kylvyssä. Tuon oven takana minulla on kylpyhuo... Mitä vittua?” Chaz oli huomannut, että hänen puhelimeensa oli tullut viesti. Hän oli tietysti avannut ja lukenut sen, mutta joutui pian lukemaan sen ainakin neljä kertaa uudestaan. Hän tuijottaa ruutua suu auki.
”Tajusitko viimein, että viikonloppu alkoi. Tiedän itsekkin, ettei Torentto pidä toimistotyöntekijöitään koko viikkoa töissä”, Chaz sanoo naurua äänessään.
Hän irrottautuu Noelista kömpiäkseen housuilleen, jotta voisi tarkistaa kellonajan kännykästään. Hän nousee ensimmäiseksi Noelin vatsan päälle ja tähyää missä hänen housunsa ovat. Samalla hän toteaa heidän kummankin olevan pesun tarpeessa. He olivat harrastaneet seksiä kaksi kertaa peräjälkeen, eikä se ollut aina niin kovin siistiä puuhaa.
Paikannettuaan housunsa, Chaz kapuaa alas sängystä, mennäkseen tonkimaan taskujaan.
”Voisimme käydä yhdessä kylvyssä. Tuon oven takana minulla on kylpyhuo... Mitä vittua?” Chaz oli huomannut, että hänen puhelimeensa oli tullut viesti. Hän oli tietysti avannut ja lukenut sen, mutta joutui pian lukemaan sen ainakin neljä kertaa uudestaan. Hän tuijottaa ruutua suu auki.
"Jep, en muistanut ollenkaan että minulla on vapaa viikonloppu, en ole tottunut sellaiseen.", Noel huokaisee Chazin vetäytyessä ulos hänestä ja hänen ylleen. Hän kierähtää kyljelleen ja hapuilee lattialta kädellään lasejaan. Hän ei kuitenkaan erota niiden pieniä ääriviivoja, ja huone on hänelle vieras, eikä hänellä kaiken muunkin lisäksi ollut lainkaan havaintoa siitä, minne ne oli seksin tuoksinnassa viskannyt.
"jos vielä viitsisit kertoa missä lasini ovat..", Noel mutisee turhautuneena yrittäen etsiä lasejaan samalla kun roikkui puoliksi sängystä.
Hän huomaa Chazin jähmettyneen paikoilleen kännykkänsä kanssa. "Mikä nyt?"
"jos vielä viitsisit kertoa missä lasini ovat..", Noel mutisee turhautuneena yrittäen etsiä lasejaan samalla kun roikkui puoliksi sängystä.
Hän huomaa Chazin jähmettyneen paikoilleen kännykkänsä kanssa. "Mikä nyt?"
Se on nyt vittu ohi, mä häivyn.
Chaz tuijottaa edelleen Jhonilta saamaansa viestiä, voimatta uskoa sitä todeksi. Hän ei ole aivan varma pitäisikö hänen olla helpottunut vai jossain määrin loukkaantunut. Lisäksi Jhon oli piirittänyt häntä kymmenen vuotta. Oli lähes uskomatonta, että kaiken tämän jälkeen Jhon heittäisi mustasukkaisuutensa syrjään ja jättäisi Chazin rauhaan.
”Minut taidettiin juuri dumbata”, Chaz sanoo hetken päästä päätään raapien.
Chaz tuijottaa edelleen Jhonilta saamaansa viestiä, voimatta uskoa sitä todeksi. Hän ei ole aivan varma pitäisikö hänen olla helpottunut vai jossain määrin loukkaantunut. Lisäksi Jhon oli piirittänyt häntä kymmenen vuotta. Oli lähes uskomatonta, että kaiken tämän jälkeen Jhon heittäisi mustasukkaisuutensa syrjään ja jättäisi Chazin rauhaan.
”Minut taidettiin juuri dumbata”, Chaz sanoo hetken päästä päätään raapien.
Noel meinaa pudota sängyltä kuullessaan Chazin sanat ja samalla lasit osuvat vahingossa hänen käsiinsä. Tyytyväisenä löydöstään mies nostaa lasit silmilleen ja kohottaa sitten jälleen näkevän katseensa Chazin puoleen. "Nyt en ymmärrä?", Hän nousee sängystä peitto lanteidensa ympärillä sotkuna, peittäen kaikki kriittisimmät paikat sillä ennenkuin astelee vaatteidensa luokse ja nostaa ne käsiinsä. Hän kaivaa omien housujensa taskusta BlackBerrynsä ja huomaa että kello oli jo lähempänä kahtatoista. Hittolainen, ei hän enää tähän aikaan kehtaisi häiritä Valérianea. Hänen täytyisi huomenna laittaa naiselle viestiä.
Chaz kertoo Noelille sanasta sanaan viestin sisällön ja selventää sen perään: ”Jhon taisi jättää minut. Ainakin toistaiseksi. Minun pitänee silti ottaa selvää lähestymiskiellosta, siltä varalta, että se sekopää muuttaa mielensä. En luota häneen yhtään tässä asiassa.”
Chaz sulkee puhelimensa läpän ja laskee sen vaatelipastonsa päälle. Hän potkii vaatteensa hieman sivummalle, tietäen, että Shayla tulisi hakemaan ne pesuun, heti kun hänen silmänsä välttäisi.
”Niin, kelpaisiko sinulle kylpy? Taidamme olla kumpikin enemmän tai vähemmän ruumiineritteiden peitossa”, Chaz kysyy Noelilta astellessaan oman kylpyhuoneensa ovea kohti. ”Voit tietysti käydä yksiksesi suihkussa, mutta ajattelin... Noh, en tiedä oikeastaan mitä, mutta saattaisi olla mukavaa kylpeä yhdessä.”
Nyt on Chazin vuoro punastua. Ilmeisesti Jhonilta saatu viesti, saa miehen käymään hieman ylikierroksilla.
Pienessä, viihtyisässä kylpyhuoneessa, jatkuvat Chazin huoneen tumman sävyt. Sinne on saatu mahtumaa iso suihku ja amme, tosin vampyyreille tarpeettoman vessanpöntön puuttuessa, huoneeseen on saatu enemmän tilaa.
Amme on iso ja sinne mahtuu helposti kaksi, oikein mukavasti kylpemään. Suihku ottaisi puolestaan tilansa puolesta vastaan helposti kolme ihmistä.
Chaz sulkee puhelimensa läpän ja laskee sen vaatelipastonsa päälle. Hän potkii vaatteensa hieman sivummalle, tietäen, että Shayla tulisi hakemaan ne pesuun, heti kun hänen silmänsä välttäisi.
”Niin, kelpaisiko sinulle kylpy? Taidamme olla kumpikin enemmän tai vähemmän ruumiineritteiden peitossa”, Chaz kysyy Noelilta astellessaan oman kylpyhuoneensa ovea kohti. ”Voit tietysti käydä yksiksesi suihkussa, mutta ajattelin... Noh, en tiedä oikeastaan mitä, mutta saattaisi olla mukavaa kylpeä yhdessä.”
Nyt on Chazin vuoro punastua. Ilmeisesti Jhonilta saatu viesti, saa miehen käymään hieman ylikierroksilla.
Pienessä, viihtyisässä kylpyhuoneessa, jatkuvat Chazin huoneen tumman sävyt. Sinne on saatu mahtumaa iso suihku ja amme, tosin vampyyreille tarpeettoman vessanpöntön puuttuessa, huoneeseen on saatu enemmän tilaa.
Amme on iso ja sinne mahtuu helposti kaksi, oikein mukavasti kylpemään. Suihku ottaisi puolestaan tilansa puolesta vastaan helposti kolme ihmistä.
Noel katsoo hieman yllättyneenä Chazia työntäessään puhelimensa takaisin housujensa taskuun. "Vai niin, ehkä hän koki valaistumisen ja tuli järkiinsä.", Noel mutisi vaikkei uskonutkaan sen olevan totta. Jokin osa hänen aivoistaan kuiski kylläkin, että ongelma oli hoidettu, Jhonista ei enää olisi vaivaa, mutta Noel kieltäytyi uskomasta moista valheellsita ääntä, sillä hänellä ei ollut asiasta mitään todisteista, eikä yksi tuollainen tekstiviesti todistanut sitä lainkaan.
"Kelpaisi, kiitos.", Noel laskee peiton sängylle ja astelee sitten alastomana, hieman ujostellen, Chazin perässä kylpyhuoneeseen. Chaz vaikutti tosiaan pitävän tummista väreistä.
"Kelpaisi, kiitos.", Noel laskee peiton sängylle ja astelee sitten alastomana, hieman ujostellen, Chazin perässä kylpyhuoneeseen. Chaz vaikutti tosiaan pitävän tummista väreistä.
Chaz naurahtaa Noelin sanoille Jhonin äkillisestä valaistumisesta. ”Jaa, minusta tuntuu, että hän löysi jonkun jolla oli vielä parempi perse kuin minulla.”
Chaz nojautuu kylpyammeen puoleen, laskemaan vettä niin, että hänen juuri mainitsemansa ruumiinosa näkyy hyvinkin selvästi, oikeassa muodossaan Noelille.
”Tosin, en valita, jos joku onnistui vangitsemaan hänen huomionsa paremmin kuin minä. Käy korkeintaan sääliksi sitä raukkaa, mutta nyt voin ehkä keskittyä omaan elämääni ja töihini”, Chaz sanoo katsellessaan ammeessa hiljalleen kohoavaa veden pintaa. ”Jhon ei halunnut, että teen mallinhommia. Jos hän sai minut kiinni, hän hakkasi minut niin että kuvaukset viivästyivät aivan kauheasti kun kasvoni eivät ehtineet parantua. Onneksi sitä tapahtui vain harvoin. Mutta hän ei koskaan päästänyt minua ulkomaille kuvauksiin. Yritin pari kertaa, mutta hän käytännössä kidnappasi minut, jolloin en päässyt lennoille.”
Chaz nojautuu kylpyammeen puoleen, laskemaan vettä niin, että hänen juuri mainitsemansa ruumiinosa näkyy hyvinkin selvästi, oikeassa muodossaan Noelille.
”Tosin, en valita, jos joku onnistui vangitsemaan hänen huomionsa paremmin kuin minä. Käy korkeintaan sääliksi sitä raukkaa, mutta nyt voin ehkä keskittyä omaan elämääni ja töihini”, Chaz sanoo katsellessaan ammeessa hiljalleen kohoavaa veden pintaa. ”Jhon ei halunnut, että teen mallinhommia. Jos hän sai minut kiinni, hän hakkasi minut niin että kuvaukset viivästyivät aivan kauheasti kun kasvoni eivät ehtineet parantua. Onneksi sitä tapahtui vain harvoin. Mutta hän ei koskaan päästänyt minua ulkomaille kuvauksiin. Yritin pari kertaa, mutta hän käytännössä kidnappasi minut, jolloin en päässyt lennoille.”
Noel kuuntelee lähinnä kauhistuneena Chazin kertomusta. Miten kukaan sieti moista? Hän ei kuitenkaan uskaltanut kysyä Chaziltä, miksei tuo ollut tehnyt asialle mitään aikaisemmin. Toisella oli varmasti omat syynsä. Noel seisoi kylpyhuoneen ovella hieman kauempana katsellen Chazin takapuolta vaivihkaa siirtäen sitten kuitenkin katseensa äkkiä ammeeseen.
"Kuulostaa kamalalta.", Hän toteaa hieman pahoittelevaan sävyyn, tietämättä kuitenkaan mitä tehdä voidakseen helpottaa toisen oloa. Noel ei ollut kovin hyvä tälläisessä.
"Kuulostaa kamalalta.", Hän toteaa hieman pahoittelevaan sävyyn, tietämättä kuitenkaan mitä tehdä voidakseen helpottaa toisen oloa. Noel ei ollut kovin hyvä tälläisessä.
”Äh, omaa tyhmyyttänihän minä siihen kundiin sotkeuduin”, Chaz sanoo olkiaan kohauttaen. ”Ajattelin jossain vaiheessa kaipaavani sellaista. Rajua rakastajaa, joka otti minut kyselemättä mitään. Olin pitkän aikaa imarreltu Jhonin mustasukkaisuudesta. Ajattelin, että se oli rakkautta, vaikka todellisuus olikin kaukansa siitä. Jhon oli vain helvetin omistushaluinen. Kun rupesin taistelemaan vastaan hän kiristi minua. Jhonilla on sellaista materiaalia minusta, jonka en halunnut leviävän julkiseen tietoon. Lisäksi hän yleensä hakkasi minut kun yritin jotain. Jos olisin ihminen, olisin varmasti kuollut jo monet kerrat. Lopulta en enää jaksanut välittää ja annoin tilanteen jatkua. Ajattelin pääseväni helpommalla, jos antaisin hänen saaa tahtonsa läpi.”
Chaz sammuttaa hanan, ammeen ollessa viimein täysi. Hän pulahtaa veteen sen kummempia ihmettelemättä. ”Lisäksi hän katkaisi kaikki sosiaalliset suhteeni, joten lopulta minulla ei ollut ketään, jolta pyytää edes apua. Warrenia ja Shaylaa en halunnut huolestuttaa, vaikka he eivät hylänneet minua missään vaiheessa. Tämä huone on pysynyt aina minulla vaikka muut heidän kasvateistaan ovatkin lähteneet uusien tieltä.”
Chaz katsoo Noelia nolona hymyillen. ”Pidät minua varmaan täytenä idioottina, kun olen kestänyt tuota niin kauan.”
Chaz sammuttaa hanan, ammeen ollessa viimein täysi. Hän pulahtaa veteen sen kummempia ihmettelemättä. ”Lisäksi hän katkaisi kaikki sosiaalliset suhteeni, joten lopulta minulla ei ollut ketään, jolta pyytää edes apua. Warrenia ja Shaylaa en halunnut huolestuttaa, vaikka he eivät hylänneet minua missään vaiheessa. Tämä huone on pysynyt aina minulla vaikka muut heidän kasvateistaan ovatkin lähteneet uusien tieltä.”
Chaz katsoo Noelia nolona hymyillen. ”Pidät minua varmaan täytenä idioottina, kun olen kestänyt tuota niin kauan.”
Noel hymähtää Chazille astellessa miehen perässä ammeeseen. Hän asettuu toiseen päähän nojaamaan ja kallistaa päätään niin että voi nojata rauhassa, kattoon katsellen. "En oikeastaan. Kuulostaa aikalailla samoilta valinnoilta joita olen itsekkin joskus tehnyt.", Noel toteaa sen enempää paljastamatta. Hän ei halunnut kertoa itsestään liikaa, vaikka Chaz kovin auliaasti kertoikin itsestään enemmän kuin hän kysyi. Noel piti siitä että Chaz oli avoin hänelle, vaikkei hän itse siihen pystynyt. Noel oli vain hieman enemmän sulkeutunut. Jos Chaz sen sijaan olisi käskenyt häntä kertomaan koko elämän historiansa, Noel olisi luultavasti tehnyt sen, jättäen tietysti jotakin kertomatta, kuten musitikatkoistaan ja herra Torenttosta.
Chaz hivuttautuu ammeen toiselle puolelle päästäkseen nojaamaan Noelin syliin. ”Eihän tämä haittaa sinua?” hän kysyy asettuessaan mukavammin miehen rintaa vasten.
Amme on nyt, heidän kummankin ollessa siinä, niin täynnä, että ei tarvittaisi isoakaan liikettä veden yli loiskuttamiseen. Chazia se ei kuitenkaan näytä vaivaavan. Hän asettuu vain mukavammin Noelia vasten ja nojaa päätään tämän olkaa vasten. ”Jos jatkamme tapailua, pitäisikö minun hankkia käsiraudat ja sellainen nahkapiiska?” hän kysyy ilkikurisesti virnistäen.
Amme on nyt, heidän kummankin ollessa siinä, niin täynnä, että ei tarvittaisi isoakaan liikettä veden yli loiskuttamiseen. Chazia se ei kuitenkaan näytä vaivaavan. Hän asettuu vain mukavammin Noelia vasten ja nojaa päätään tämän olkaa vasten. ”Jos jatkamme tapailua, pitäisikö minun hankkia käsiraudat ja sellainen nahkapiiska?” hän kysyy ilkikurisesti virnistäen.
Noel on hieman yllättynyt muttei työnnä Chazia läheltään. Sen sijaan hän kietoo mukavasti kätensä tämän harteille ja piirtelee huolimattomia koukeroita tämän olkavarteen. Hän vilkaisee vielä Chazia kulmat hieman kohollaan tuon ehdotuksesta ja onnistuu hymyilemään hieman.
"Vain jos itse haluat.", Hän ei halunnut pakottaa Chazia tekemään mitään mistä toinen ei pitäisi. Noel oli aivan liian tottunut siihen, että hän huomioi vain muiden seksuaalisiet tarpeet ja otti itse sen mitä sai.
"Vain jos itse haluat.", Hän ei halunnut pakottaa Chazia tekemään mitään mistä toinen ei pitäisi. Noel oli aivan liian tottunut siihen, että hän huomioi vain muiden seksuaalisiet tarpeet ja otti itse sen mitä sai.
Chaz hymyili tuntiessaan Noelin sormien liikkeet. Tällainen oli oikein mukavaa. Hän ei olisi kuuna päivänä osannut kuvitella itseään Jhonin kanssa samaan tilanteeseen. Hellyys ei kuulunut sen miehen sanavarastoon.
Ja vaikka tämä olisi Noelin kanssa, hetken huumaa, miksi he eivät voisi nauttia toisetensa läheisyydestä? Chazin silmissä Noel vaikutti välillä aivan yhtä yksinäiseltä, kuin hänkin. Vaikka hän olikin heistä kahdesta puheliaampi.
”Sinulta ei taideta kauheasti kysellä mitään, silloin kun sinua... Hm... Alistetaan?” Chaz kysyy samalla kun rupeaa piirtelemään Noelin rintakehää. ”Tai siis, eikö se ole lähinnä sen toisen iloksi. Sinua vain käytetään mielihyvän saamiseksi?”
Chaz kääntää viattomien vihreiden silmien katseen Noeliin.
Ja vaikka tämä olisi Noelin kanssa, hetken huumaa, miksi he eivät voisi nauttia toisetensa läheisyydestä? Chazin silmissä Noel vaikutti välillä aivan yhtä yksinäiseltä, kuin hänkin. Vaikka hän olikin heistä kahdesta puheliaampi.
”Sinulta ei taideta kauheasti kysellä mitään, silloin kun sinua... Hm... Alistetaan?” Chaz kysyy samalla kun rupeaa piirtelemään Noelin rintakehää. ”Tai siis, eikö se ole lähinnä sen toisen iloksi. Sinua vain käytetään mielihyvän saamiseksi?”
Chaz kääntää viattomien vihreiden silmien katseen Noeliin.
"Suurinpiirtein niin. Yleensä minulta otetaan se, mikä halutaan, tehdään mitä halutaan ja käsketään tekemään mitä halutaan ja lopulta saan itsekkin nauttia hieman.", Noel nostaa katseensa kattoa kohden. Tuntui omituiselta puhua niin paljon itsestään, ja varsinkin aiemmista seksikokemuksistaan. Chaz oli kuitenkin sen verran mukava, ettei Noelia varsinaisesti haitannut.
"Jossain määrin niin on paljon helpompaa. Ainakin tietää mitä pitää tehdä eikä tarvitse miettiä.", Noel tiesi ettei se luultavasti ollut oikea tapa, mutta hänelle se oli ollut, ainakin tähän asti. Jos hän jatkaisi Chazin kanssa, se saattaisi muuttua.
"Jossain määrin niin on paljon helpompaa. Ainakin tietää mitä pitää tehdä eikä tarvitse miettiä.", Noel tiesi ettei se luultavasti ollut oikea tapa, mutta hänelle se oli ollut, ainakin tähän asti. Jos hän jatkaisi Chazin kanssa, se saattaisi muuttua.
”Eikö se ole kauhean epämiellyttävää? Sinulle voidaan tehdä ihan mitä vain, eikä sinulta edes kysytä? Eikö sinua pelota koskaan?” Chaz kysyy katsellen Noelia edelleen tarkkaavaisesti. Aivan kuin hän olisi yrittänyt etsiä miehen kasvoista jotain, joka löytyi vain tarkemman tarkastelun jälkeen. Chazin käsi pysähtyy Noelin rintakehällä ja painuu sitä vasten, hänen yrittäessä rekisteröidä kuulemaansa. ”Minua pelotti lähes aina Jhonin kanssa. En voinut koskaan tietää, milloin hän innostuisi liikaa ja onnistuisi vahingossa tappamaan minut. Enhän minä varsinaisesti tiedä tuollaisesta mitään, koska en varsinaisesti edes halua kokeilla. Varsinkaan Jhonin jälkeen.”
"Epämiellyttävää? En ole koskaan oikeastaan ajatellut sitä niin. Oli paljon helpompaa vain mennä mukana, ei tarvinnut miettiä teinkö jotain oikein. Olin kovin arka nuorempana.", Noel silmäili kattoa muistellessaan menneitään. Hänen kätensä jatkoi edelleen samaa hajamielistä piirtelyä Chazin olkaa vasten.
"Pelottavaa aina joskus, jos oli uusi kumppani. Jos en pitänyt jostain, sanoin sen yleensä, ellei henkilö sattunut olemaan väkivaltainen.", Noel virnisti hieman pahoittelevasti, aivan kuin olisi pyydellyt anteeksi väkivaltaisista seksikumppaneista puhumista. Hänellä ei onneksi ollut ollut montaa sellaista.
"Pelottavaa aina joskus, jos oli uusi kumppani. Jos en pitänyt jostain, sanoin sen yleensä, ellei henkilö sattunut olemaan väkivaltainen.", Noel virnisti hieman pahoittelevasti, aivan kuin olisi pyydellyt anteeksi väkivaltaisista seksikumppaneista puhumista. Hänellä ei onneksi ollut ollut montaa sellaista.
Chaz kurtisti aavistuksen kulmiaan Noelin vastaukselle. Hän ei voinut kuvitellakkaan, että pystyisi koskaan tekemään mitään vastaavaa, varsinkaan Jhonin jälkeen. Tarvittaisiin vuosisatoja, ennen kuin miehen kaikki traumat helpottaisivat viimein. Hän odotti melkein kauhulla sitä kertaa, kun joku ylittäisi rajan hänen kanssaan ja hän romahtaisi niinkuin monesti Jhonin kanssa.
Hetken päästä Chaz painoi päänsä takaisin Noelin olalle. Toisen läheisyys rauhoitti häntä hieman. Hän odotti kauhunsekaisin tuntein alakerrassa odottavaa ristikuulustelua. Hän mietti milloin Warren ja Shayla saisivat tarpeeksi odottamisesta ja marssisivat hänen huoneeseensa. Tosin sellainen käytös ei sopinut heille, joten he kieurtelisivat ruokapöydän ääressä hamaan loppuun asti, jos Chaz päättäisi linnoittautua huoneeseensa.
”Minä en kyllä vieläkään tajua, miksi Jhon päätti häipyä, vaikka hänellä oli homma aivan kesken”, Chaz puhuu jälleen. ”Hän ei koskaan ole jättänyt hommaa puoli tiehen.”
Samassa Chaz vilkaisi Noelia hieman hätääntyneenä, tajutessaan vatvovansa ex-poikaystävänsä tekemisiä. ”Anteeksi. Ei minun pitäisi näistä sinulle puhua. Varsinakaan sen jälkeen kun me harrastimme seksi.”
Hetken päästä Chaz painoi päänsä takaisin Noelin olalle. Toisen läheisyys rauhoitti häntä hieman. Hän odotti kauhunsekaisin tuntein alakerrassa odottavaa ristikuulustelua. Hän mietti milloin Warren ja Shayla saisivat tarpeeksi odottamisesta ja marssisivat hänen huoneeseensa. Tosin sellainen käytös ei sopinut heille, joten he kieurtelisivat ruokapöydän ääressä hamaan loppuun asti, jos Chaz päättäisi linnoittautua huoneeseensa.
”Minä en kyllä vieläkään tajua, miksi Jhon päätti häipyä, vaikka hänellä oli homma aivan kesken”, Chaz puhuu jälleen. ”Hän ei koskaan ole jättänyt hommaa puoli tiehen.”
Samassa Chaz vilkaisi Noelia hieman hätääntyneenä, tajutessaan vatvovansa ex-poikaystävänsä tekemisiä. ”Anteeksi. Ei minun pitäisi näistä sinulle puhua. Varsinakaan sen jälkeen kun me harrastimme seksi.”
"Minä en tosiaankaan tiedä.", Noel kohauttaa hieman kulmiaan. Hän ei tosiaankaan voinut tietää, sillä häneltä oli mennyt vintti pimeäksi jo ennen aikojaan. "Ehkä hän sai tarpeekseen siitä, että kaikki puuttuivat hänen asioihinsa.", Noel rutisti Chazia hieman lohduttavasti. "Älä turhia pyydä anteeksi, ei minua haittaa.", Tosiassa Noel ei juurikaan olisi välittänyt kuulla Jhonista, sillä pelkäsi miestä hieman sekä inhosi toisen väkivaltaista käytöstä, mutta ei hän voinut kieltää Chazia puhumastakaan, jos se helpottaisi toisen oloa.
"Pitikö meidän peseytyä vai lillua täällä puoli ikuisuutta?", Noel virnistää pienesti ja kohottautuu nojauksestaan sen verran, että voisi pesetyä mikäli Chaz antaisi hänen tehdä sen.
"Pitikö meidän peseytyä vai lillua täällä puoli ikuisuutta?", Noel virnistää pienesti ja kohottautuu nojauksestaan sen verran, että voisi pesetyä mikäli Chaz antaisi hänen tehdä sen.
Chaz kurtisti jälleen kulmiaan. Hetken aikaa Noelia toljoteltuaan hän kuitenkin nojautuu antamaan miehelle lempeän, pikaisen suukon huulille. ”Yritän vatvoa Jhoniin liittyvät asiat omalla ajallani. En kiusaa niillä sinua”, Chaz sanoi irtautuessaan miehestä.
Noelin ottaessa aiheeksi heidän keskeneräisen peseytymisensä Chaz virnistää ilkikurisesti. ”Minulle käy kumpi vain ja keksin vielä lisää vaihtoehtoja ajan tappamiseksi.”
Sanoistaan huolimatta hän kuitenkin nojautuu ammeen reunan ylitse lattialle, jossa hänen peseytymistarvikkeensa olivat pienen jakkaran päällä, korissa, siistissä järjestyksessä. Hän ottaa sieltä esiin tarvittavat aineet, jättäen purnukat kellumaan heidän väliinsä. Sitten hän säätää ammeen vedensäännöstelyä, joka ei anna vedenpinnan nousta liian korkealle ja avaa suihkun, joka helpottaa huomattavasti peseytymistä.
”Tarvitsetko apua?” Chaz kysyy edelleen virnistelleen ja heiluttelee saippuapulloa Noelin nenän edessä. ”Voin pestä selkäsi.”
Noelin ottaessa aiheeksi heidän keskeneräisen peseytymisensä Chaz virnistää ilkikurisesti. ”Minulle käy kumpi vain ja keksin vielä lisää vaihtoehtoja ajan tappamiseksi.”
Sanoistaan huolimatta hän kuitenkin nojautuu ammeen reunan ylitse lattialle, jossa hänen peseytymistarvikkeensa olivat pienen jakkaran päällä, korissa, siistissä järjestyksessä. Hän ottaa sieltä esiin tarvittavat aineet, jättäen purnukat kellumaan heidän väliinsä. Sitten hän säätää ammeen vedensäännöstelyä, joka ei anna vedenpinnan nousta liian korkealle ja avaa suihkun, joka helpottaa huomattavasti peseytymistä.
”Tarvitsetko apua?” Chaz kysyy edelleen virnistelleen ja heiluttelee saippuapulloa Noelin nenän edessä. ”Voin pestä selkäsi.”
Noel vilkaisee Chazia hieman epäilevästi miehen ehdottaessa selän pesua. "Vain pesu vai onko mielessäsi jotain muutakin?", Noel kuitenkin hymyilee vaikka yrittääkin pitää ilmeensa tuimana. Häntä ei sinänsä olisi haitannut vielä yksi kierros, olivathan kaksi aiempaa olleet ehkä hieman nopeita. Noel tiesi kokemusta seksin voivan kestää jopa useita tunteja, parhaimmillaan vuorokausia. Oikeastaan Noel ei voinut sanoa itse seksin kestäneen vuorokausia, mutta sitä edeltävät ja sen jälkeiset kiusaamiset kylläkin. Kun oli kahlittuna johonkin kiinni, ei hirveästi jäänyt vaihtoehtoja kuin odottaa vapautumista.
Chaz kohauttaa olkiaan kuin asialla ei olisi hänelle sen suurempaa merkitystä ja yrittää näyttää viattomalta, epäonnistuen siinä surkeasti. ”Ihan miten sinä haluat. Muista, ettei minusta ole pakottamaan sinua yhtään mihinkään. Jos joskus harrastamme jotain kinkympää, se tulee meidän molempien vapaasta tahdosta ja aloitteesta”, Chaz sanoo ja hänen poikamaisen virnistyksensä takaa kuultaa vakava sävy.
Hän puristaa saippuaa käsiinsä ja rupeaa hieromaan niitä yhteen, kunnes aine vaahdottuu. Hän katsoo Noelia silmiin: ”No, miten on? Selänpesu, vai jotain muuta?”
Hän puristaa saippuaa käsiinsä ja rupeaa hieromaan niitä yhteen, kunnes aine vaahdottuu. Hän katsoo Noelia silmiin: ”No, miten on? Selänpesu, vai jotain muuta?”
Noel ei voi olla hymyilemättä Chazin suloisuudelle. Hän kääntyy jotta Chaz saisi hänen selkänsä pestyä. "Jos totta puhutaan, minulla olisi vielä töitä ja asunnon metsästystä.", siinä se taas nähtiin, Noel ei voinut unohtaa töitään edes viikonlopuksi. Työ oli miehelle eräänlainen pakkomielle ja pakokeino.
Hienoa, luuseri, pilaa nyt tämäkin juttu.. Ajatus kumpuaa Noelin takaraivosta ja sitä seuraa yksittäinen tylppä kipu, joka saa Noelin nostamaan refleksin omaisesti käden takaraivolleen.
Hienoa, luuseri, pilaa nyt tämäkin juttu.. Ajatus kumpuaa Noelin takaraivosta ja sitä seuraa yksittäinen tylppä kipu, joka saa Noelin nostamaan refleksin omaisesti käden takaraivolleen.
Chaz nyökkää Noelille ja rupeaa pesemään tämän selkään tottunein ottein. Hän käyttää hierontaotteita, koska oli tottunut pesemään Jhonin selkää sillä tavoin.
Chaz oli ehkä hieman pettynyt saamastaan vastauksesta, mutta ei aikonut nostaa äläkkää. Hän ajatteli pilanneensa itse rauhallisen tunnelman puhumalla jatkuvasti Jhonista, vaikka tyyppi ei ansainnut edes ajatusta osakseen.
Toisaalta, hänellä oli Noelin kanssa vielä paljon aikaa jäljellä, jos he jatkaisivat tapailua. He pääsisivät vielä sisäkkäin sänkyyn tai ammeeseen tai johonkin muualle sopivaksi katsomaansa paikkaan.
”Eikö sinulla ole vielä asuntoa täällä Lontoossa?” Chaz kysyy hieroessaan parhaillaan miehen niskaa. ”Anteeksi jos tämä tuntuu sinusta tungettelulta. Mutta vietimme äsken sen verran aikaa sisäkkäine, etten taida enää osata sensuroida.”
Chaz oli ehkä hieman pettynyt saamastaan vastauksesta, mutta ei aikonut nostaa äläkkää. Hän ajatteli pilanneensa itse rauhallisen tunnelman puhumalla jatkuvasti Jhonista, vaikka tyyppi ei ansainnut edes ajatusta osakseen.
Toisaalta, hänellä oli Noelin kanssa vielä paljon aikaa jäljellä, jos he jatkaisivat tapailua. He pääsisivät vielä sisäkkäin sänkyyn tai ammeeseen tai johonkin muualle sopivaksi katsomaansa paikkaan.
”Eikö sinulla ole vielä asuntoa täällä Lontoossa?” Chaz kysyy hieroessaan parhaillaan miehen niskaa. ”Anteeksi jos tämä tuntuu sinusta tungettelulta. Mutta vietimme äsken sen verran aikaa sisäkkäine, etten taida enää osata sensuroida.”
"Kysele pois vain.", Noel hymähtää taivuttaessaan päätään rintaansa kohden. Hän nautti suunnattomasti Chazin hieronta otteista, ne tosiaankin saivat hänet rentoutumaan. "En ole vielä ehtinyt hommata asuntoa, saavuin Lontooseen vasta viikko sitten.", Noel liikuttaa päätään hieman puolelta toiselle, kuin venytelläkseen niskaansa samalla kun sitä hierotaan. Chaz oli taitava, ja Noel olisi voinut istua siinä, lämpimässä ammeessa, vaikka koko yön hierottavana, ellei hänen työnsä olisi muistuttanut olemassaolostaan. Tälläisinä hetkinä Noel ei pitänyt työnarkomaniudestaan.
Sivu 25 / 37 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 31 ... 37
Similar topics
» Verivala (Jilli&Shakke K-18 S/M)
» Kolmion synty (Jilli & Shakke)
» Kaksi maailmaa. Jilli & Shakke (K-18)
» Ei työtä ilman huvia. (Jilli&Shakke K-18)
» Lähetyssaarnaaja (Jilli & Shakur kaksinpeli) K-18
» Kolmion synty (Jilli & Shakke)
» Kaksi maailmaa. Jilli & Shakke (K-18)
» Ei työtä ilman huvia. (Jilli&Shakke K-18)
» Lähetyssaarnaaja (Jilli & Shakur kaksinpeli) K-18
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa